Gå til innhold

Hvordan komme oss gjennom dagen (sykdom)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og 6-åringen er kjempeforkjøla, så jeg må ha han hjemme fra sfo. I tillegg har jeg baby på to mnd som har magevondt og er veldig sutrete. Lite søvn i natt, og nå har keg dundrende hodepine 😔 Hva kan vi finne på som underholder eldste, men hvor jeg samtidig kan hvile/slappe av litt?

Anonymous poster hash: 2ffe2...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet og tv/ipad

Anonymous poster hash: 4d2bc...4b6

Skrevet

Ja, han ser på ipad og koser seg, men det er endelig strålende sol ute (etter ukesvis med regn!) så jeg føler vi burde nyte det bedre... Nå sover babyen endelig, og akkurat når jeg legger meg til på sofaen så begynner naboen med gressklipperen! 😖😣

HI

Skrevet

Ja, han ser på ipad og koser seg, men det er endelig strålende sol ute (etter ukesvis med regn!) så jeg føler vi burde nyte det bedre... Nå sover babyen endelig, og akkurat når jeg legger meg til på sofaen så begynner naboen med gressklipperen! 😖😣

HI

Hvis dere er syke så blir dere inne uten å bry dere om været.

Anonymous poster hash: e90e4...86b

Skrevet

Om babyen sover og poden er fornøyd med å se på Ipad, så klarer du vel fint å sløve på sofaen selv om naboen klipper gresset??

Anonymous poster hash: 9f326...db1
Skrevet

Jeg har ikke dårlig samvittighet å gjøre mitt beste å bli frisk igjen, selv om det betyr at vi sitter inne en varm sommerdag.

Skrevet

Er han bare forkjølet kan han da fint være ute og leke.

Skrevet

Er han bare forkjølet kan han da fint være ute og leke.

Ja, men ingen av oss har energi til det. Han ligger bare på sofaen og sløver.

Babyen sover i alle fall enda, og snart kommer mannen hjem, ting er litt lysere nå 😃

HI

Skrevet

Ja, men ingen av oss har energi til det. Han ligger bare på sofaen og sløver.

Babyen sover i alle fall enda, og snart kommer mannen hjem, ting er litt lysere nå 😃

HI

Hva i all verden er egentlig problemet??

Anonymous poster hash: 70bae...820

Skrevet

Er noen syke her i huset er det fritt vilt for tv/ipad og andre hjernedøde ting. I hveredagen er vi litt strengere enn endel andre sier ungene, men de er faktisk enige med meg. For når de klaget på at jeg var litt streng på dette spurte jeg de om det da hadde vært så gøy å kunne se masse film, tv ipad når de var syke eller vi voksne ikke var i form til å passe så på. Det var de enige med meg på, og de dagene der vi voksne er syke er vist de gøyeste. For da siere vi ja til alt, såfremt det betyr å være forholdsvis stille og inne i huset. Da er det fritt vilt på tv, is og annet snop de finner. To dager på rad med slikt, da begynnee det å bli kjedelig.

Anonymous poster hash: ff82b...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...