Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Har fått lakkert neglene hos en neglesalong, sånn som skal vare lenge, fordi jeg skulle på fest. Nå er jeg kalt inn på jobbinternju. Neglene er skikkelig røde, så det blir kanskje litt voldsomt? (Har samme farge på tærne, så hvis jeg bruker sandaler syns jo de også..) Kan man lakkere over med noe mer nøytralt eller må alt bort? Anonymous poster hash: 4ddbc...fed
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Hvis en arbeidsgiver dropper en søker på grunn av neglelakken, så er det neppe et sted man har lyst til å jobbe. Anonymous poster hash: 55410...711
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Det kommer jo litt ann på hva slags jobb du søker, er det i helsevesenet ville jeg ikke hatt neglelakk feks. En kontorjobb eller resepsjonist er det ok. Anonymous poster hash: 511c4...4a5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Det er en kontorjobb. Anonymous poster hash: 4ddbc...fed
Førstemann Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Helt ok. Men er det shellac kan du godt lakke over med vanlig neglelakk. Jeg bruker litt shimmerlakk over min for å dempe og variere litt:) Velstelte negler er bare fint på intervju:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Helt ok. Men er det shellac kan du godt lakke over med vanlig neglelakk. Jeg bruker litt shimmerlakk over min for å dempe og variere litt:) Velstelte negler er bare fint på intervju:) Lykke til Ja, det er shellac. da tror jeg at jeg tar noe litt mer moderat oppå. det ser litt mer ordentlig og nøytralt ut. Takk! Anonymous poster hash: 4ddbc...fed
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Jeg ville tatt det vekk. Nøytrale negler er best i intervju. Litt i samme gate. Var hos en lege med knallrøde høyhælte sko. Det er det eneste jeg husker om henne... Anonymous poster hash: 8e098...836
TPK Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Enig med at fargen gjerne bør dempes litt. Og ikke gå med sandaler på jobbintervju! Mange synes tær er ekkelt, uansett hvor velstelte de et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå