Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jobber som stipendiat ved et universitet. Mange av kollegene mine er i samme livssituasjon som meg selv (småbarnsforeldre i etableringsfasen). Her fremsnakker og støtter vi hverandre så godt vi kan. Trøster og backer opp i de frustrerende fasene, og feirer alle små og store oppturer. Fikk akkurat en ny stipendiat på jobb. Ung, vakker og utrolig dyktig. Ikke én eneste smålig kommentar har jeg hørt om henne (slik jeg kunne oppleve på tidligere arbeidsplasser). Alle er åpne og imøtekommende. Her godtas alle, og miljøet er fritt for fordømmelse og jantelov. Helt herlig! Skulle ønske det var slik overalt! Har jobbet på steder med dårligere miljø, og vet hvordan det innvirker på trivsel og produktivitet. Hvordan har du det på arbeidsplassen din? Anonymous poster hash: beb8a...f71
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Jeg har faktisk ikke noe jobb nå, på grunn av dårlig arbeidsmiljø. Det (i tillegg litt på hjemmebane) slo meg heeelt ut. Jobben din høres flott ut! Anonymous poster hash: 4b37b...daa
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg har faktisk ikke noe jobb nå, på grunn av dårlig arbeidsmiljø. Det (i tillegg litt på hjemmebane) slo meg heeelt ut. Jobben din høres flott ut! Anonymous poster hash: 4b37b...daa Det skjønner jeg godt. Vet hvordan det er å omtrent grue seg til hver dag på jobb. Trivsel har mye å si. Jeg kunne tjent mye bedre enn jeg gjør nå, men barna har mer glede av en blid og fornøyd mor, enn en som tjener godt men er psykisk på felgen. Håper du finner en jobb du trives i! Anonymous poster hash: beb8a...f71
Monajenten Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Her er det strålende arbeidsmiljø, jeg driver for meg selv og er alene på jobb
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Jøss! Er stipendiat selv, og jeg hater miljøet på jobben. Baksnakking,intriger og misunnelse hele tiden. Akademia på sitt verste. Anonymous poster hash: 88a92...dc3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Jøss! Er stipendiat selv, og jeg hater miljøet på jobben. Baksnakking,intriger og misunnelse hele tiden. Akademia på sitt verste. Anonymous poster hash: 88a92...dc3 Jeg ser det samme på et annet institutt på samme fakultet, og også blant mange av de vitenskapelig ansatte og til dels i administrasjonen, men blant oss stipendiater er det strålende. Synd at det skal være slik. Vitenskapen kommer lenger hvis alle gidder å samarbeide og dele idéer (og utstyr). Anonymous poster hash: beb8a...f71
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Her er det strålende arbeidsmiljø, jeg driver for meg selv og er alene på jobb Hehe. God løsning😄 Anonymous poster hash: beb8a...f71
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Jeg er for første gang i en situasjon der jeg gruer meg til å gå på jobb. Helt jævlig. Jeg har alltid jobbet mye og stått på, men nå blir jeg syk av å være på jobb. Ser meg om etter ny jobb og kan forhåpentligvis slutte om noen måneder. Anonymous poster hash: c5faf...f45
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Jeg er for første gang i en jobb jeg elsker. Ofte jobbet i mannsdominerte bedrifter, men det er alltid en og annen middelaldrende kvinne som skal gjøre livet mitt et helvete. Nå jobber jeg og i ett mannsdominert firma, men på min avdeling er vi 3 kvinner og vi backer hverandre opp hele tiden. Bare pusher hverandre forover. Helt utrolig elsker jobben min nå. Anonymous poster hash: 517b3...ea7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 Jeg jobber i en liten bedrift innen helse, og STORTRIVES. Finnes ikke bedre mennesker å jobbe med. Like mye menn som kvinner. Gleder meg til hver dag! Anonymous poster hash: e6e32...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå