Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jobber som stipendiat ved et universitet. Mange av kollegene mine er i samme livssituasjon som meg selv (småbarnsforeldre i etableringsfasen). Her fremsnakker og støtter vi hverandre så godt vi kan. Trøster og backer opp i de frustrerende fasene, og feirer alle små og store oppturer. Fikk akkurat en ny stipendiat på jobb. Ung, vakker og utrolig dyktig. Ikke én eneste smålig kommentar har jeg hørt om henne (slik jeg kunne oppleve på tidligere arbeidsplasser). Alle er åpne og imøtekommende. Her godtas alle, og miljøet er fritt for fordømmelse og jantelov. Helt herlig! Skulle ønske det var slik overalt! Har jobbet på steder med dårligere miljø, og vet hvordan det innvirker på trivsel og produktivitet. Hvordan har du det på arbeidsplassen din? Anonymous poster hash: beb8a...f71
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Jeg har faktisk ikke noe jobb nå, på grunn av dårlig arbeidsmiljø. Det (i tillegg litt på hjemmebane) slo meg heeelt ut. Jobben din høres flott ut! Anonymous poster hash: 4b37b...daa
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg har faktisk ikke noe jobb nå, på grunn av dårlig arbeidsmiljø. Det (i tillegg litt på hjemmebane) slo meg heeelt ut. Jobben din høres flott ut! Anonymous poster hash: 4b37b...daa Det skjønner jeg godt. Vet hvordan det er å omtrent grue seg til hver dag på jobb. Trivsel har mye å si. Jeg kunne tjent mye bedre enn jeg gjør nå, men barna har mer glede av en blid og fornøyd mor, enn en som tjener godt men er psykisk på felgen. Håper du finner en jobb du trives i! Anonymous poster hash: beb8a...f71
Monajenten Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Her er det strålende arbeidsmiljø, jeg driver for meg selv og er alene på jobb