Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Jeg skal på jobbintervju, og har jobbet her jeg er nå i hundre år, i ulike stilllinger. Forrige jobb var for 15 år siden, så jeg kan ikke bruke min tidligere sjef, det er for lenge siden. Har oppgitt: - en som var sjef for meg her men som sluttet (fikk høyerebstilling innad i organisasjonen) i fjor - En som er styreleder i et styre jeg er med i - en ridligere kollega og studiekamerat. Nå viste deg seg at denne siste også søkte på samme jobb men ikke skal på intervju. Tenker kanskje det er dumt å bruke ham da? Er det ok å spørre en nåværende kollega, men som jeg skal si ikke må fortelle at jeg har søkt meg vekk? Er det smelt å gi noen en sånn hemmelighet de ikke får snakke om? Hun går av med åensjon om 2 mnd. Hvem bruker dere? Anonymous poster hash: ac253...2a2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Har samme dilemma. De som er aktuelle vil bli sure om de får vite at jeg har søkt meg bort, og da vil de vel ikke være særlig gode referanser. Anonymous poster hash: dcd8c...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå