Gå til innhold

Har ikke noe lyst til å sende datteren min til besteforeldrene sine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammen med pappaen sin. De bor i et annet land, er veldig kalde og "sinte" mennesker. Ikke noe hjemmekoselig der, kaldt og fuktig, mørkt og møkkete inne. Så har de noen digre rottweilere som hopper opp på en så fort de har muligheten. Ikke kosehunder, men skikkelige vaktbikkjer som bjeffer og knurrer dagen lang.

Samtidig har de en haug med biler som de liker å kjøre fort i, uten bilbelte selvfølgelig. Mannen min er flink med barna og ville aldri satt de i en situasjon som var farlig, men når han kommer dit blir det akkurat som om han er deres lille sønn igjen og han gjør alt foreldrene sier og vil. Er livredd for å si de i mot.

Er jeg teit...

Anonymous poster hash: c7bc1...a89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette faktisk stemmer er du ikke teit. Bli med, har forståelse for at mannen din vil at foreldrene hans skal bli kjent med barna.

Skrevet

Bli med selv, da.

Jeg kan ikke skjønner du, er alltid med men denne gangen får jeg det ikke til pga jobb...

Skrevet

Ikke gjør det! Rottweilere er ikke noe å spøke med, for unger bikkjene kjenner.

Anonymous poster hash: 1bae0...edc

Skrevet

Hvis dette faktisk stemmer er du ikke teit. Bli med, har forståelse for at mannen din vil at foreldrene hans skal bli kjent med barna.

De kjenner barna, vi er der ca 2 ganger i året (og de er velkomne hit når enn de vil, men det vil de aldri). Denne gangen kan ikke jeg bli med...

Skrevet

Du får si til mannen din at bilkjøring uten belte er uaktuelt. Da nekter du barna å dra. Så enkelt. Sikkerhet først alltid.

Anonymous poster hash: 3312d...ea6

Skrevet

Om faren til barna føler de er trygge så.....

Anonymous poster hash: 63cea...0a0
Gjest Stjerneklart
Skrevet (endret)

Om faren til barna føler de er trygge så.....

Anonymous poster hash: 63cea...0a0

Jeg er uenig. Om de kjører bil uten bilbelte har det absolutt ingenting å si om faren til barna FØLER de er trygge. For det er de da absolutt ikke, og man kjører ikke med barn som ikke er forsvarlig sikret. Bilsete for de små, belte for de store. Endret av Stjerneklart
Skrevet

Ja du er teit, utenom det med bilbelte såklart. La mannen reise med barna. Tror de overlever en liten stund hos kalde besteforeldre som ikke har det hjemmekoselig..

Anonymous poster hash: 469e1...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...