Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Jeg er allergisk mot timotei iallefall.I Är har det vÊrt ekstremt, bare jeg Äpner dÞra en finvÊrsdag sÄ stooorklÞr det i Þrene mine!Holder pÄ Ä bli gal!Hvordan slÄr det ut hos dere?  Anonymous poster hash: d4d19...7b0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Jeg er veldig allergisk. Bor i TromsĂž og her har vĂŠrt en drittsommer vĂŠrmessig. Har hatt det fint med tanke pĂ„ allergien. NĂ„ er det meldt fint varmt vĂŠr hele uka. Lukker alt av vinduer og hĂ„per pĂ„ det beste. FĂžler med degđ  Anonymous poster hash: dd2b1...a83
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Jeg er veldig allergisk. Bor i TromsĂž og her har vĂŠrt en drittsommer vĂŠrmessig. Har hatt det fint med tanke pĂ„ allergien. NĂ„ er det meldt fint varmt vĂŠr hele uka. Lukker alt av vinduer og hĂ„per pĂ„ det beste. FĂžler med degđ  Anonymous poster hash: dd2b1...a83 Glemte Ă„ skrive det, men her er ogsĂ„ Ăžrene det som jeg plages mest med  Anonymous poster hash: dd2b1...a83
Vaffelstrikk Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Et helvete i Är. Mye mer enn vanlig, verst da vi var pÄ Þstlandet. Regn og 7 grader i trÞndelag er flott
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Har ogsÄ sterk reaksjon pÄ timotei. KlÞr i Þyne, nese, munn, svelg og Þrer. Denne sommeren fikk jeg prÞve en ny nesespray, Dymista. Og endelig noe som virker!! Kunne fortsatt kjenne antydning, men du verden for en forskjell! MÄ prÞves  Anonymous poster hash: 3f08c...5bb
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 Jeg syns selv det er helt utrolig at jeg skriver dette. Men da jeg var barn, var jeg kjempeallergisk. Moren min tok meg med til homeopat og jeg ble faktisk relativt bra i ti Är etter det. SÄ kom allergien snikende tilbake, og de siste seks Ärene har den cÊrt veldig sterk. Ifjor overtalte moren min meg til Ä prÞve akupunktur. Jeg gjorde det. Likevel, ifjor var det som vanlig med ganske sterke reaksjoner. I Är derimot - jeg har knapt merket noe. Bare litt snufsing i nesa. Jeg syns selv det er helt utrolig og hadde Êrlig talt ikke sÊrlig troen pÄ den homeopatien. Men noe har jo gjort at jeg plutselig er sÄ mye bedre i Är.  Anonymous poster hash: e665d...514
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Jeg er allergisk mot bjÞrk. I Är var jeg ikke plaget i det hele tatt. Sympati med andre allergikere!  Anonymous poster hash: 0ee38...a05
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Merker dere timotei enda? StĂ„r at det ikke er spredning nĂ„, men merker det likevelđ« Jeg blir utslitt og nedstemt, d er mitt hovedsymptom.  Anonymous poster hash: b760c...985
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Jeg merker det godt, har nyseanfall daglig... vĂŠrt allergisk siden i vĂ„res, og kryssreagerer med alt mulig sĂ„ jeg fĂ„r sĂ„ sterke allergiske reaksjoner hvis jeg spiser feil mat, eller drikker feil drikke, at jeg nesten besvimer.  Det er sĂ„ JĂVLIG KJIPT Jeg er sĂ„ sint pĂ„ den drittallergien som Ăždelegger livet mitt Anonymous poster hash: 94cc6...5d1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 Det er jo relativt enkelt Ă„ prĂžve pollenvaksine mot timotei, tas i tablettform, ikke sprĂžyter. Rart at legene deres ikke anbefaler dette hvis dere er mye plaget.... Â Anonymous poster hash: 85bdb...d52
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 Jeg er bvaksinert, sÄ jeg har ingen plager nÄ. Tok vaksiner "the hard way", med alle sprÞytene, Men det var verd det. Jeg syns ogsÄ jeg har blitt mindre allergisk mot andre ting, selv om de sa det ikke var vanlig. Anonymous poster hash: b0d48...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ