Gå til innhold

Hva skjedde med Henriette Lien i morgenklubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borte? :(

Anonymous poster hash: dfbce...b46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun ville prøve noe annet..synd at hun sluttet ..

Anonymous poster hash: b6271...376

Skrevet

Ånei, det har jeg ikke fått med meg! Hvem er det nå da?

Skrevet

Ånei, det har jeg ikke fått med meg! Hvem er det nå da?

Er ikke sikker, men tror det er en ny dame..synest jeg leste noe om det her for en stund siden..

Anonymous poster hash: b6271...376

Skrevet

Tror det er Anette Walther Numme nå

Skrevet

Har aldri likt henne i morgenklubben. Hun ler så uekte, falskt og på helt feil plasser. Det virker så påtatt å le av ting gutta sier, ting som overhodet ikke er morsomt. Litt sånn smiskete, liksom. Dårlig program.

Anonymous poster hash: a0535...df0

Skrevet

Har aldri likt henne i morgenklubben. Hun ler så uekte, falskt og på helt feil plasser. Det virker så påtatt å le av ting gutta sier, ting som overhodet ikke er morsomt. Litt sånn smiskete, liksom. Dårlig program.

Enig i alt du sier, minus siste setning. Elsker selve programmet, men koste meg alltid veldig når de hadde vikar for Henriette.

Anonymous poster hash: cba68...837

Skrevet

Enig i alt du sier, minus siste setning. Elsker selve programmet, men koste meg alltid veldig når de hadde vikar for Henriette.

Anonymous poster hash: cba68...837

Skrevet

Aaaaah, endelig. Har droppet å høre på de pga henne avbryter gutta konstant, irettesetter de som hun var mora deres. Høylytte utbrudd. Rett og slett for fisefin for det konseptet denne sendingen har.

Anonymous poster hash: 5f7eb...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...