Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 De løper over gulvet. Fram og tilbake, fram og tilbake, flere timer hver kveld. Kan gjerne holde på til 22-23 tiden på kvelden, og dette er hver eneste kveld. Det bråker noe voldsomt, rister i vegger. Ungen min våkner av det og jeg begynner å synes det er smule irriterende selv også. Er det noe man kan si ifra om eller må jeg bare innfinne meg i det i og med at jeg velger å bo slik og det ikke er etter klokka 23? Anonymous poster hash: 2ea25...641
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Først ville jeg gjort naboen oppmerksom på hvor lytt det er mellom etasjene. Det er ikke sikkert at de har tenkt på hvor bråkete det kan være for dere, spesielt dersom de har bodd steder hvor det ikke var spesielt lytt. Anonymous poster hash: 977c6...698
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Først ville jeg gjort naboen oppmerksom på hvor lytt det er mellom etasjene. Det er ikke sikkert at de har tenkt på hvor bråkete det kan være for dere, spesielt dersom de har bodd steder hvor det ikke var spesielt lytt. Anonymous poster hash: 977c6...698 Jeg leier i kjelleren deres, så jeg er ganske sikker på at de allerede vet det. De sa da jeg flyttet inn at man hører det godt når ungene løper over gulvet, men at de prøvde å holde det rolig. Det høres dessverre ikke ut som at de prøver en gang jeg er egentlig ganske konfliktsky, og jeg har et veldig godt forhold til dem. Koselige mennesker og herlige barn, men dette bråket begynner å bli så ille at jeg vurderer å flytte 😦 Anonymous poster hash: 2ea25...641
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Da ville jeg vært ærlig å sagt at det er så plagsomt at du vurderer å flytte. Da kan de velge om de vil begrense løpingen eller finne seg en ny leieboer. Anonymous poster hash: 977c6...698
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 De advarte deg da du flyttet inn. Hvis du ikke orker det, tror jeg du bør flytt. Anonymous poster hash: 1ae23...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå