Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Aldri fått det til, men vil så gjerne. Får ikke orgasme av penetrering, i tillegg kommer han veldig fort. Da blir det vanskeli. så blir gjerne til at han først får meg til å komme med fingre eller tunge, så kommer han i meg etterpå. Dere som klarer å komme samtidig: er det så deilig som det høres ut som? Hva er triksene for å få det til? Anonymous poster hash: 3e98d...579
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Bruker fingre eller en liten vibrator for å hjelpe til. Mannen må trene på å holde igjen også Anonymous poster hash: 9939c...c72
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Ja, det klarer jeg. Men jeg har 5-15 (ca, teller ikke, men kan egentlig komme så mange ganger jeg orker) orgasmer på en "runde". Jeg kommer lett, både vaginalt og klitorisorgasmer. Mannen min holder i evigheter. Når han skrur opp tempo inn mot sin orgasme kommer jeg også🙈😜 Anbefaler å starte forspillet med at mannen gir deg G-punkt-orgasme/squirte-orgasme med fingrene, etter en sånn start er det lett å komme når du vil etterpå. Anonymous poster hash: a220c...caa
Magia Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Det er ikke noe bedre enn å få orgasme alene, syns jeg, men mulig du ville tent veldig på det for alt jeg vet. Ut fra måten du skriver så virker det som at det bare er opp til deg å komme samtidig, men det krever vel aller helst at dere begge tar sikte på det og kommuniserer om det. Han må lære seg å kontrollere utløsningen og du må kanskje lære deg å komme fortere, eller i det minste kommunisere godt om hvor du er i "løypa".
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Jeg kommer ved penetrering dersom jeg selv bruker fingre på klitoris samtidig... Forventer ikke han skal gi meg orgasme.. Og når han merker jeg er i ferd med å komme blir han så opphisset at han kommer også😛 Anonymous poster hash: bbe5a...567
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Kommer som regel først selv. Å komme samtidig har jeg prøvd, men det er ikke noe stort poeng. Da er man uansett mest opptatt av seg selv. Anonymous poster hash: 186ea...5ac
Anyne Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Det er ikke så fantastisk som folk skal ha det til. Deilig, men ikke noe deiligere enn alene. For min del blir jeg litt ufokusert fordi jeg tenker på han samtidig og han liker det litt mykere i det han kommer mens jeg liker det hardere.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Vi kommer alltid sammen. Vi venter på hverandre, for å si det slik Jeg syns det er helt supert. Har skjedd et par ganger at vi kommer i utakt, og det syns jeg ikke er like bra. Jeg kommer ikke av penetrering alene, men hjelper til selv når han er inni meg Anonymous poster hash: 1b52d...ae1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 Ja, det klarer vi. Jeg rir han, da kommer jeg kjappest. Om han føler han må komme, stopper vi litt. Når jeg føler jeg er på vei til å komme sier jeg alltid: jeg kommer snart! Og da lar mannen seg komme også. Selve orgasmen blir ikke sterkere eller bedre, men det er jo selvfølgelig mer intimt når begge kommer samtidig. Anonymous poster hash: d4587...39a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 Nei. Anonymous poster hash: 08d7d...6a1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 Ja, men da Venter han på meg. Kommer lettest med penetrering når han er på toppen og jeg får gnidd klitoris mot skambeinet hans samtidig Anonymous poster hash: d9d54...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå