Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Kan jeg kle denne kaken i fodant? Uten glasur self. http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-med-kefir Ooog: passer denne mengden til en springform på 28cm? Anonymous poster hash: 453eb...76c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Oppskriften er til langpanne, så den passer ikke i springform. Jo tørrere kake, jo lettere å få fondant pent. Jeg syns smaken er viktigst og godtar heller litt bulker i fondanden, men jeg smaker av andres kaker at ikke alle tenker likt... Anonymous poster hash: 0b511...37d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Du må jo ha et tynt lag glasur under fondanten, ellers blir det fryktelig tørt Ville nok valgt en kake som er litt fastere i fisken og laget for springform. Anonymous poster hash: 44ea2...0c1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Denne kaken vil garantert smake bedre med glasur under fondanten. Du kan glatte glasuren med en palette kniv eller en varmet spiseskje/vanlig kniv. Legge på fondanten og glatte ut klumper med hendene forsiktig utenpå Fondanten. Mye bedre med en kake som smaker godt enn en kake som bare er fin å se til... Ser ikke helt vitsen.. Kaken må lages i langpanne. Anonymous poster hash: e30ed...897
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Takk for svar! Hvorfor kan den ikke lages i rundform? Skal lage en batmankake, så må ha den rund... tilpasse hvor mye røre man trenger selvsagt.. Anonymous poster hash: 453eb...76c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Takk for svar! Hvorfor kan den ikke lages i rundform? Skal lage en batmankake, så må ha den rund... tilpasse hvor mye røre man trenger selvsagt..Anonymous poster hash: 453eb...76c Ja, hvis man tilpasser mengden, så går det selvfølgelig greit med en annen form Personlig liker jeg best langpanne uansett hva jeg lager og så bare skjærer jeg det til, enten det skal være en actionfigur eller en katt Men rund form går også bra Anonymous poster hash: e30ed...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå