Gå til innhold

Blåser i janteloven et lite sekund :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble alene med to barn for ett år siden, og satt meg som mål å begynne å spare og gi barna nye opplevelser. Har nå 50.000,- på sparekonto, i tillegg til at jeg har brukt 75.000,- på oppussing, og vært på tre gode ferier med barna. Klapp på skulderen til meg selv, klarer meg ganske fint alene ;)

Anonymous poster hash: 72722...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble alene med to barn for ett år siden, og satt meg som mål å begynne å spare og gi barna nye opplevelser. Har nå 50.000,- på sparekonto, i tillegg til at jeg har brukt 75.000,- på oppussing, og vært på tre gode ferier med barna. Klapp på skulderen til meg selv, klarer meg ganske fint alene ;)

Og at du har en god inntekt :)

Anonymous poster hash: 68b8b...6c4

Skrevet

Bra jobba! 👏

Anonymous poster hash: 986b1...163

Skrevet

Og at du har en god inntekt :)  Anonymous poster hash: 68b8b...6c4

Jobber som lærer, så har ganske alminnelig inntekt, men er flink til å prioritere :)

HI

Skrevet

Bra jobba! Anonymous poster hash: 986b1...163

Takk :)

Skrevet

Jobber som lærer, så har ganske alminnelig inntekt, men er flink til å prioritere :)

HI

Normal inntekt, men lave utgifter, med andre ord.

Men gratulerer uansett :). Selv de som har inntekt og utgifter som gjør det mulig å spare i underkant av 5000 hver måned, gjør det sjelden.

Anonymous poster hash: 54a50...c94

Skrevet

Normal inntekt, men lave utgifter, med andre ord.Men gratulerer uansett :). Selv de som har inntekt og utgifter som gjør det mulig å spare i underkant av 5000 hver måned, gjør det sjelden. Anonymous poster hash: 54a50...c94

Vet ikke hva som ansees som lave utgifter i dag, men betaler ca. 13000,- i måneden på lån og felleskostnader. Har til sammen med alt faste utgifter hver måned på cirka 28.000,- Føler det er ganske normalt det også. Sparer nå, siden jeg ikke vet om jeg har samme mulighet seinere :)

HI

Skrevet

Vet ikke hva som ansees som lave utgifter i dag, men betaler ca. 13000,- i måneden på lån og felleskostnader. Har til sammen med alt faste utgifter hver måned på cirka 28.000,- Føler det er ganske normalt det også. Sparer nå, siden jeg ikke vet om jeg har samme mulighet seinere :)

HI

Hva i all verden tjener du som lærer?

Hilsen lektor som har utbetalt det du har i faste utgifter..

Anonymous poster hash: bf4ff...216

Skrevet

Hva i all verden tjener du som lærer?

Hilsen lektor som har utbetalt det du har i faste utgifter.. Anonymous poster hash: bf4ff...216

Cirka det samme som deg ;) Har i tillegg ekstra barnetrygd, hjelpestønad (barn med spesielle behov) og barnebidrag.

Skrevet

Det høres utrolig bra ut. Flink du. Vi er to og har absolutt ikke mulighet til å sette av ca 12 000 kr I mnd til sparing og opppussing.

En stor klapp til deg.

Tar gjerne imot tips til hvordan du har klart det på en lønning.

Anonymous poster hash: 69576...ca5

Skrevet

Det høres utrolig bra ut. Flink du. Vi er to og har absolutt ikke mulighet til å sette av ca 12 000 kr I mnd til sparing og opppussing.

En stor klapp til deg.

Tar gjerne imot tips til hvordan du har klart det på en lønning. Anonymous poster hash: 69576...ca5

Takk :)

Har rett og slett satt meg ned og laget budsjett, og prøver å holde meg til det. Søndag lages ukesmeny, og handler da alt på mandag. Sparer faktisk inn et par tusen i måneden på det, i forhold til småhandling flere ganger i uken. Er flink til å handle ting for neste sesong når det er tilbud, så vinterens klær ble kjøpt på januarsalget, og neste sommers blir kjøpt nå ;) Baker en del horn og rundstykker til lunsj, og har også med niste selv i stedet for å kjøpe.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...