Gå til innhold

Blåser i janteloven et lite sekund :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble alene med to barn for ett år siden, og satt meg som mål å begynne å spare og gi barna nye opplevelser. Har nå 50.000,- på sparekonto, i tillegg til at jeg har brukt 75.000,- på oppussing, og vært på tre gode ferier med barna. Klapp på skulderen til meg selv, klarer meg ganske fint alene ;)

Anonymous poster hash: 72722...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble alene med to barn for ett år siden, og satt meg som mål å begynne å spare og gi barna nye opplevelser. Har nå 50.000,- på sparekonto, i tillegg til at jeg har brukt 75.000,- på oppussing, og vært på tre gode ferier med barna. Klapp på skulderen til meg selv, klarer meg ganske fint alene ;)

Og at du har en god inntekt :)

Anonymous poster hash: 68b8b...6c4

Skrevet

Bra jobba! 👏

Anonymous poster hash: 986b1...163

Skrevet

Og at du har en god inntekt :)  Anonymous poster hash: 68b8b...6c4

Jobber som lærer, så har ganske alminnelig inntekt, men er flink til å prioritere :)

HI

Skrevet

Bra jobba! Anonymous poster hash: 986b1...163

Takk :)

Skrevet

Jobber som lærer, så har ganske alminnelig inntekt, men er flink til å prioritere :)

HI

Normal inntekt, men lave utgifter, med andre ord.

Men gratulerer uansett :). Selv de som har inntekt og utgifter som gjør det mulig å spare i underkant av 5000 hver måned, gjør det sjelden.

Anonymous poster hash: 54a50...c94

Skrevet

Normal inntekt, men lave utgifter, med andre ord.Men gratulerer uansett :). Selv de som har inntekt og utgifter som gjør det mulig å spare i underkant av 5000 hver måned, gjør det sjelden. Anonymous poster hash: 54a50...c94

Vet ikke hva som ansees som lave utgifter i dag, men betaler ca. 13000,- i måneden på lån og felleskostnader. Har til sammen med alt faste utgifter hver måned på cirka 28.000,- Føler det er ganske normalt det også. Sparer nå, siden jeg ikke vet om jeg har samme mulighet seinere :)

HI

Skrevet