Gå til innhold

Noen her som er kjent i Stavern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man parkere nærmest mulig Fredriksvern (ser at at man ikke kan parkere der)? Og er det noen bra spiseplasser i Stavern som dere vil anbefale?

Anonymous poster hash: 98171...51e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Gateparkering, samt noe betalingsparkering i området. (Stavern er lite!) Ang. Spisesteder er det et lite utvalg, avhengig av hva du vil ha. Det er skipperstua, smak av Stavern og et par bakerier/cafeer. Dersom dere kjører, vil jeg heller anbefale Bedehuset, Pakkhuset, pica pica eller bølgen i Larvik. (7min i bil fra Stavern) her er det også flere parkeringsplasser. Dersom du skal på konsert på Fredriksvern er det ofte satt opp busser fra Larvik, eller man kan ta en taxi.

Anonymous poster hash: 3a1c7...cfb

Skrevet

Henger meg på her jeg, vi skal til stavern i høstferien. Er det noe vi kan finne på i området da?

Skrevet

Gateparkering, samt noe betalingsparkering i området. (Stavern er lite!) Ang. Spisesteder er det et lite utvalg, avhengig av hva du vil ha. Det er skipperstua, smak av Stavern og et par bakerier/cafeer. Dersom dere kjører, vil jeg heller anbefale Bedehuset, Pakkhuset, pica pica eller bølgen i Larvik. (7min i bil fra Stavern) her er det også flere parkeringsplasser. Dersom du skal på konsert på Fredriksvern er det ofte satt opp busser fra Larvik, eller man kan ta en taxi.

Anonymous poster hash: 3a1c7...cfb

Takk for svar :) Er Bedehuset, Pakkhuset, pica pica og i Larvik? Hva med hotellet, er det ok å spise der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...