Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 På torsdag starter jenta vår på skolen, 1. Klasse. Hun har vært på SFO nå. Da er vi med henne første dagen, og går hjem når hun er ferdig. Men hvordan er det andre dagen? Best å leve på SFO så må hun stille opp selv, eller følge til skolestart? Hva er vanlig? Anonymous poster hash: 43ee0...249
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Det kommer an på hva du trenger i forhold til jobb. Her er det bare de barna som må på Sfo om morgenen som er der om morgenen. Ingen av mine barn har vært på sfo om morgenen, de har kommet til første time og vært på sfo om ettermiddagen Anonymous poster hash: 1ffd9...040
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Det kommer an på hva du trenger i forhold til jobb. Her er det bare de barna som må på Sfo om morgenen som er der om morgenen. Ingen av mine barn har vært på sfo om morgenen, de har kommet til første time og vært på sfo om ettermiddagen Anonymous poster hash: 1ffd9...040 Hun skal ha SFO om morgen til vanlig, jeg begynner på jobb kl åtte, men om det er vanlig å levere de der de første dagene? For de som har SFO? Ellers må mannen ta fri og følge til skolestart... Anonymous poster hash: 43ee0...249
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Hun skal ha SFO om morgen til vanlig, jeg begynner på jobb kl åtte, men om det er vanlig å levere de der de første dagene? For de som har SFO? Ellers må mannen ta fri og følge til skolestart... Anonymous poster hash: 43ee0...249 Det er vanlig å levere på SFO. Kun første skoledag som gjøre litt spesielt. Anonymous poster hash: e6e00...4bb
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Hun skal ha SFO om morgen til vanlig, jeg begynner på jobb kl åtte, men om det er vanlig å levere de der de første dagene? For de som har SFO? Ellers må mannen ta fri og følge til skolestart... Anonymous poster hash: 43ee0...249 Vanlig at foreldrene følger til første skoledag og henter når skolen er over. De andre dagene etter det everer dere på sfo og de følger til første time og så blir de levert på sfo etter skolen igjen. Anonymous poster hash: 754d6...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå