Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Og har tatt av 10 kilo😀 har 10 kilo til før jeg er helt fornøyd. Saken er den at jeg er blitt skikkelig lei av kylling,svinefilet og mager fisk til middag. Trenger hjelp med nye ideer. Hva spiser dere som er på diett eller generelt flink med å spiser mat med lavt fettinnhold?  Anonymous poster hash: beba7...34f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Jeg brukte en del oppskrifter fra han her: http://lifechange.vgb.no/ Anonymous poster hash: d347f...bb2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 For det første, du har vært super flink, al skryt for det.  Men når det er sagt er ikke en diett løsningen på et vekt problem. Det er ofte effektivt, ja, men ingen løsning. Man blir etter en stund veldig lei og bare går rundt å gleder seg til man er ferdig og kan går tilbake til vanlig kosthold, uten å tenke på at kanskje det vanlige kostholde var problemet i utgangspunktet. Kiloene kommer gjerne tilbake og tar med seg vennene de møtte på ferien Det man må tenke er en livsstilsendring som man også kan leve med når målet er nådd.  Men så til problemet ditt. Har du prøvd noen nye urter, eksperimentert med krydder?Du vet hva som er magert, sett sammen ting du ikke har prøvd før, lek litt.  Andre typer kjøtt? Kalkun er magert, det samme er reker og krepsehaler.  Anonymous poster hash: 2b1df...e9d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Chili con carne og lasagne kan du lage med karbonadedeig, god og sunn mat  Masse supper du kan lage uten kremfløte altså, hva med en god gammeldags kjøttsuppe eller hønsesuppe?    Anonymous poster hash: 8adcf...ffb
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Takk for gode forslag. Blir kjøttsuppe i morgen😀  Anonymous poster hash: beba7...34f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016  Jeg brukte en del oppskrifter fra han her: http://lifechange.vgb.no/  Anonymous poster hash: d347f...bb2 Takk for link. Her var det mye inspirasjon å hente😀  Anonymous poster hash: beba7...34f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Reker, egg og bønner er også magre proteinkilder.  Fiskesuppe med reker og evt litt fisk Omelett med skinke, salat og evt brød Pai med mager bunn Bønner kan erstatte kjøtt i mange retter  Anonymous poster hash: cf20f...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå