Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Da har minstemann blitt stor gutt (startet i 1 klasse). Jeg bor i en 3 roms leilighet med mine to barn. Tidligere har jeg hatt mitt rom og barna har delt rom. NÄ som minstemann er skolegutt sÄ vil jeg tro at han begynner Ä fÄ mer besÞk etterhvert. Den stÞrste har besÞk titt og ofte sÄ jeg ser for meg at det kan bli en utfordring! Jeg tenker at jeg enten kan kjÞpe en sovesofa Ä sove i stua, dele rom med en av de, men at rommet blir innredet som ett barnerom eller kjÞpe en lett skillevegg (da fÄr de veldig lite plass hver da det stÞrste rommet ikke er svÊrt) hva ville dere gjort i min situasjon?  Anonymous poster hash: b94b4...e56
BringebĂŠret Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Jeg ville ha delt opp rommet med en skillevegg đ
Superdolly Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Ville delt opp rommet med en skillevegg.
the amazing spidermamma Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Jeg tror faktisk at jeg ville ha valgt stua.  Hvis de fÄr veldig liten plass, vil de kanskje bruke rommet mindre, og da ender de opp i stua uansett. Kanskje?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Jeg ville nok valgt stua. Men siden de fleste sovesofaer er dÄrlige Ä ligge pÄ, ville jeg kjÞpt en enkel eller 1,20-seng, og heller redd den opp hver dag med masse puter. Dyne og pute i en skuff under senga.  Anonymous poster hash: 6492f...1f7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Ville hatt en daybed med god madrass i stua, sovesofa er grusomt  Anonymous poster hash: f7f12...9c6
Fullrulle86 Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Jeg tror jeg hadde valgt Ä sover pÄ et av barnerommene, men hatt det som barnerom! Jaffal sÄ lenge jeg var singel, sÄ kunne jeg evt revurdert den sovesofaen i stua da. Skillevegg hadde for meg vÊrt siste utvei. Hvordan vil det funke viss begge har besÞk Ä vil vÊre i fred? Barna har mer behov for eget soverom enn en singel voksen som kun bruker rommet til Ä sÄve i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ