Gå til innhold

Er klompelompe enkle oppskrifter for en nybegynner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og finnes det andre bøker med fine oppskrifter som er grei for en nybegynner?

Anonymous poster hash: 988d8...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av oppskriftene er helt greie. Den har egentlig oppskrifter for alle nivåer så du kan fint utvikle deg videre ved å strikke vanskeligere og vanskeligere oppskrifter.

Bruk garnstudio sine videoer dersom der er noe du ikke forstår 😀

Skrevet

Klompelompe. Det navnet er så kleint at jeg har latt være å kjøpe boka bare på grunn av det. Jeg er en voksen dame. "Klompelompe" er navnet på en figur i en bok for barn under fem år!

Anonymous poster hash: a1a1d...c8e
Skrevet

Jeg har ikke strikket så mye fra boka, men jeg syntes mange av oppskriftene er veldig dårlig forklart.. Man bør ha en forståelse av oppskrifter for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: 547ef...524
Skrevet

Utrolig mye fint der. Det er klær som egentlig ikke er så vanskelig å strikke men de har en vannvittig dårlig måte å forklare oppskriftene på. Jeg har revet meg i håret mang en gang, men npr jeg langt om lenge forstår hva de mener så var det egentlig ikke så vanskelig.

Anonymous poster hash: bc1be...6a1

Skrevet

Jeg synes pickles har fine oppskrifter og enkle.

Anonymous poster hash: 343ea...b6b

Skrevet

Oppskriftene er gradert fra 1-3, der 1 er nybegynnernivå. Men jeg er enig med de over som sier at de ikke har gode oppskifter å tyde. De enkleste oppskriftene kan fort virke kompliserte selv om de ikke er det.

Anbefaler deg å gå i en garnbutikk, de hjelper deg å finne oppskrifter som passer til en nybegynner :)

Anonymous poster hash: 1e886...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...