Gå til innhold

Har du kjendiser i ditt nabolag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kurt Nilsen bor ikke så langt unna her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett i nærheten av Kygo!😆Har ikke sett han ennå da😅

Anonymous poster hash: 3d212...0b3

Foreldrene mine er veldig gode venner med hans mor og stefar, det ante jeg ingenting om før min far tørt påpekte at han skulle på fest med Kygo 😂😂

Anonymous poster hash: 96f96...fa8

Skrevet

Kurt Nilsen bor ikke så langt unna her

Vi er naboer på hytten, han har vært innom oss og drukket øl 😊. Trivelig type!

Anonymous poster hash: 96f96...fa8

Skrevet

Tja...hva kan vi skilte med her i bygda da? Bjørn Dæhlie, Thomas Alsgaard og Kathrine Moholt...

Anonymous poster hash: ddfe0...31b

Skrevet

Ingen, så vidt jeg vet.

Skrevet

Hadde en kjkendisnabo, alle vet hvem han er når de hører navnet hans men det er ikke noe positivt med det navnet for de fleste. Ikke av positive grunner han er kjendis. Men for oss var han bare hyggelig, men vi er nok en av de få som syns det. Helt grei nabo for min del, gjorde gata tygg

På hytta er det mange kjendis både A,B og C. Endel av de har mange kjendiser på besøk også, de er både fra norge og det store utland.

Ungene klaget på at de aldri hadde sett noen kjendiser, men så begynt jeg å remse opp. De ble kjempe skuffa, for de var jo helt normale. Det var jo bare naboen de fikk is av, naboen de levert fikk hos når vi hadde fått for mang osv. Men nå sitter de og ser på håndballkamp og der ser de kjendisen som de hilser på oveer gjerdet ofte. På tv er hun kjendis, på hytta er hun bare naboen.

Anonymous poster hash: d9894...a39

Skrevet

2 sportsutøvere. C-kjendiser i beste fall:-)

Anonymous poster hash: 86c3f...c58

Skrevet

Morten Harket og Mette-Marit m/ fam har hytter rett i nærheten. Treffer de gjerne på butikken om sommeren.

Bjøro Håland bor ikke langt herfra.

Anonymous poster hash: ff49e...342

Randesund?

Anonymous poster hash: 0005a...320

Skrevet

Han ene fra Skrimmel skrammel, ikke mye å skryte sv med andre ord😂

Anonymous poster hash: f48f5...cda

Skrevet

Nei, gudskjelov og takk! Her på tjukkeste Hedmarken er det heldigvis langt mellom kjendisene. Bortsett fra på Sjusjøen, da. Fer er det ikke uvanlig å møte skikjendisene i løypa, sånn som Hilde GP, Ola Viten Hattestad og Katja Visnar, en svensk ex-skiskytter, Martin Johnsrud Sundby har hytte der og så videre...

Anonymous poster hash: 3efd4...e33

Skrevet

Aner ikke, kjenner ikke igjen kjendiser

Skrevet

Hadde Sigurd Sollien som nabo da jeg bodde i Oslo for 2 år sia :)

Anonymous poster hash: ae87f...7f8
Skrevet

Ikke som jeg vet, bor nordpå. Men når jeg bodde i Oslo så bodde jeg i samme gate som Lisa Tønne.

Anonymous poster hash: 33a02...3f3

Skrevet

Tja.. Kanskje ikke såå kjente, men Eli Rygg, Bård Vegard Solhjell, Siri Kristiansen og Espen Lind. Bor i Son og treffer dem jevnlig på Kiwi. 😊

Anonymous poster hash: 014a6...bce

Jeg bor også i Son, men har tilgode å treffe disse på Kiwi. Han vømlingen bor her også. Treffer jevnlig Bård Vegard Solhjell, og har også møtt Espen Lind her.

Anonymous poster hash: 12225...ebf

Skrevet

Hvordan ser Espen Lind ut på Kiwi? Hot?

Anonymous poster hash: cd397...952

Skrevet

Kronprinsparet bor ikke så langt unna iallefall, har møtt kronprinsen på joggetur noen ganger.. Sikkert mange flere også..

Anonymous poster hash: 7c321...f68

Skrevet

Lisbeth Meisler fra charterfeber

Anonymous poster hash: 9d576...dad

Hehe....fantastisk :D

Anonymous poster hash: 6db97...b06

Skrevet

Kronprinsparet bor ikke så langt unna iallefall, har møtt kronprinsen på joggetur noen ganger.. Sikkert mange flere også..

Bor du like ved Semsvannet?

Anonymous poster hash: 05321...253

Skrevet

Ruth, søsteren til narvestad fra borettslaget. Syns det er litt vanskelig å ta henne seriøst når hun står å taler engasjert i politikken i bygda.

Petter Solberg.

Rune Rudberg ser jeg ofte.

Aslag Guttormsgaard mistenker jeg bor rundt her, ser han ofte også.

Ikke akkurat a-kjendiser, men noen kjente ansikt er det ihvertfall. Haha

Anonymous poster hash: a4d39...7bc

Skrevet

Meg selv?

Anonymous poster hash: 86525...0d1

Skrevet

Jeg har også møtt ham når han jogger. Han hilser alltid på meg idet han løper forbi. Jeg hilser automatisk tilbake - og kommer på hvem han er etterpå ;) Jeg har aldri møtt ham ellers eller snakket med ham. Høflig og sprek fyr :)

Der jeg bodde før var nærmeste nabo en kjendis. Men skriver jeg det er det fort gjort å finne ut hvem jeg kan være (var ikke mange naboer der), så det gjør jeg ikke ;) Veldig hyggelig og jordnær familie, tenkte egentlig aldri på at det var en kjendis. Var liksom bare naboen.

Anonymous poster hash: e732b...339

Skrevet

Friele bor rett borti veien her, må vel regnes som kjendis for alle som liker kaffe

Anonymous poster hash: c30ba...289

Skrevet

Jeg er nabo med Charlie Bjørn.

Anonymous poster hash: 71bb9...24a

Skrevet

En fra Katzenjammer bor i nærheten her. Ellers er det langt mellom kjendisene gitt 🙄

Anonymous poster hash: 5afe1...5d8

Skrevet

Ikke nabo , men venn med ett par fotballspillere. Hvis det regnes med ;)

Anonymous poster hash: a7c0a...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...