Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Ja, det er vel rett og slett det jeg har. Jeg begynner om en uke etter å ha vært i permisjon i to år. I løpet av denne tiden har det skjedd mye i livet som har vært grusomt slitsomt. Jeg trodde sommerferien ville hjelpe på, at jeg skulle bli bra igjen, men jeg er fortsatt så sliten at jeg ikke orker noe som helst mer enn akkurat det jeg må. Hver minste lille ting som dukker opp får det til å kjennes ut som om kranen står på fullt over begeret som allerede har rent over for lenge siden. De elementene som gjør at det er slitsomt å leve er ting jeg ikke rår over, jeg får altså ikke gjort noe med det. Og nå skal jeg altså jobbe på toppen av alt dette. Hver dag, lange dager. I en normalsituasjon ville jeg sikkert ha vært sykemeldt på grunn av utbrenthet, fått en eller annen behandling for å komme til hektene. Men jeg ble sykemeldt fra jobben som jeg da var relativt ny i før jeg gikk ut i permisjon, og det er helt fullstendig uaktuelt å komme tilbake og bli sykemeldt igjen. Nå må jeg vise at arbeidsgiver kan regne med meg - at jeg er en som står på og som gjør en god jobb. Jeg er livredd for hvordan det skal bli, men prøver å trøste meg selv med at det kan hende jeg FÅR energi av å jobbe. Det kan vel hende, ikke sant? Anonymous poster hash: 17a57...84a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Veldig mange synes det er beintøft de første ukene på jobb, men deretter blir det ofte bedre. Jobben kan bli et fristed der du slipper å tenke på alle andre problemer, der du får voksenkontakt og tilbakemeldinger. Jeg vet jo ikke hvordan det blir for deg, men rutinene som følger med det å være på jobb kan også gjøre hverdagen enklere. Det er mange mødrexsom er mer slitne etter en ferie enn etter en vanlig arbeidsuke. Lykke til. Anonymous poster hash: 9d09b...dbc
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Det er beintøft å starte på jobb etter permisjon, men etter noen uker går det seg til. For min del har jeg hatt en pakke smertestillende liggende på jobb, da jeg hver gang har hatt saftig hodepine de første ukene. Søvnen er også elendig. Må bare jobbe seg over kneika💪🏻 Anonymous poster hash: b3590...112
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Takk begge to. Dere skal vite at det hjalp hi Anonymous poster hash: 17a57...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå