Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Mini spydde (foreløbig) siste gang kl 9.30. Da vil det jo ikke være fullt 48 timer når jeg må levere i barnehagen onsdag morgen. Hvor nøye er dere på det? Syns det blir for dumt å ta en hel dag fri for halvannen time. Anonymous poster hash: 008b8...406
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Jeg tenker at det ikke er noen krise om det blir 46 timer dersom formen er finfra nå av. Anonymous poster hash: ee2c4...45b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Det er etter siste sykdomstegn, så hvis hun har diare i dag, må du vente. Er det helt spystopp og normal avføring fremover nå hadde jeg levert på onsdag, men kanskje høre om du kan komme en time senere på jobb? Anonymous poster hash: b0602...7ab
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Jeg pleier ikke telle timer i den forstand, men at han er hjemme 2 hele dager fra barnehagen etter spy/symptomstopp. Anonymous poster hash: 65402...cfa
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Hvis det ikke kommer noe mer oppkast eller diaré og formen er fin, så holder det å være hjemme i dag og i morgen, tenker jeg. Det handler jo ikke om å telle minutter. Men mange ville dessverre sendt barnet i barnehage dagen etter, og da kan smitten spre seg raskt. Så uansett om formen er fin utover dagen bør du holde barnet hjemme i morgen. Anonymous poster hash: 61b1e...8e8
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 I vår barnehage praktiseres to hele dager etter siste oppkast/diaré, dvs oppkast mandag morgen/formiddag= bhg på torsdag. Helt greit for meg. Anonymous poster hash: 41102...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå