Gå til innhold

SFO første skoledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener førsteklassingen burde bli hentet og feire med familien første skoledag. Pappaen mener han sikkert blir lei seg når de andre drar på SFO og ikke han den dagen. Han begynte på SFO for to uker siden så er kjent der og elsker SFO. Vil jo sikkert leke, men samtidig tenker jeg at første skoledag er litt høytidelig og vi skal spise god middag, kake, osv.

Tenker det blir vanlig dag med SFO dagen etter første skoledag, men akkurat første skoledag er spesiell.

Hvordan gjør dere andre det? Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: 8639d...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det visst ikke vanlig at førsteklassingene kommer på SFO denne dagen, de får komme selvsagt. 

Anonymous poster hash: 8aaf3...71a
Skrevet

Vår skal ikke på SFO. Tror de fleste blir hentet etter skolen, men vet også om et par som skal på SFO.

Anonymous poster hash: 85803...f2a

Skrevet

Ingen av våre har vært på sfo første skoledag. Da har vi fått fri fra jobb for å levere, være med en stund og hente når de var ferdig ca. Kl.12.00

Tror ikke noen var på sfo første skoleda i 1. Klasse her. Noen og 70 elever da begge begynnte

Anonymous poster hash: 6ba56...062

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men min gutt skal få velge selv. Ser sikkert an om vennene skal dit. Feire kan vi gjøre etter sfo i såfall. :)

Anonymous poster hash: a7cf6...b90
Skrevet

Vi gikk ut og spiste når første skoledag var slutt :) Tror ikke det var mange på SFO den dagen.

Anonymous poster hash: d0255...c86

Skrevet

Hos oss, får ikke første klasse være på Sfo første dagen.

Anonymous poster hash: a6552...c88

Skrevet

De aller første 1 klassinger drar hjem etter skoledag, feirer. Vi skal ut på restaurant som 6 åringen har valgt...og spise is. Men viktigst var visst leksene sa han😂😂

Skrevet

Hos oss tror jeg faktisk alle 1. klassingene gikk hjem med foreldrene ved skoleslutt. Eller om de gikk hjem vet jeg jo ikke, de var i hvert fall ikke på SFO.

Anonymous poster hash: 5d6bd...fca

Skrevet

Nei, vår får fri resten av dagen. Nå har jeg permisjon da, men får ikke foreldrene fri hele dagen for å være med da?

Skrevet

Min datter skal på SFO etterpå. Jeg har ikke sjangs til først å ha fri 2 planleggingsdager og så hele første skoledag. Det går bare ikke :(

Anonymous poster hash: b07bd...d07

Skrevet

På vår skole er tradisjonen at barna går alle hjem, men på naboskolen er alle på Sfo.

Anonymous poster hash: 1d053...a6e

Skrevet

Hos oss tror jeg de fleste var på SFO (begynte i dag) men at de fleste hentet tidlig, (vi hentet 14.30 og dro og feiret.)

Anonymous poster hash: 5ca12...a73

Skrevet

Vår skal ikke på SFO første skoledag. Det blir en rolig morgen hjemme med god frokost og så når skolen er ferdig skal vi feire.

Anonymous poster hash: 02605...ab6

Skrevet

Min fikk velge selv.

Tror de fleste gikk hjem med foreldrene.

Anonymous poster hash: 31288...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...