Gå til innhold

For bare sex i helgene. For sjeldent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen synes vi har for sjeldent sex. Blir 1-2 ganger i uka, og bare i helgene. Typisk før vi legger oss på fredag og kanskje lørdag. På hverdagene legger vi oss noen ganger på forskjellige tidspunkter og er slitne pga jobb, barn, husarbeid. Du vet, det vanlige stressende småbarnslivet. Jeg sliter med lysten og prioriterer ikke tid til sex på hverdagene, noe som frustrerer han. Har vært sammen i snart 8 år og har barn. Begge er 35 år. Flere som har det sånn? Har mannen et poeng med at sex 1-2 ganger i uka er for lite? Hvordan kan jeg få mer lyst og overskudd til å gjøre det også på en tirsdag eller onsdag. Hadde det vært opp til han så hadde vi gjort det hver dag hele uka, men dit kommer nok aldri jeg. Men sex er en viktig del av forholdet og vil at det skal bli bedre for begge to og at han også får dekket mer av sine behov, men uten at jeg bare skal legge meg ned på rygg for å blidgjøre han. Vanskelig dette.

Anonymous poster hash: 02440...143

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca samme alder og har vært sammen ca like lenge, 2 barn. Har dere sex 1-2 ganger i uken tror jeg faktisk dere er sånn akkurat på gjennomsnittet 😊 her er det som regel mindre. Vet at gubben kunne tenkt seg mer men jeg prioriterer søvn (noe som ikke hjelper) og få være alene (har ei som henger i puppen nesten hele natten).

Synes du det er for lite er det nok for lite for dere. Men vil du ikke så vil du ikke. Men jeg vet, sex avler sex 😉

Anonymous poster hash: 1ce34...f65

Skrevet

Vi har hatt tørkeperioder og har nå sex fra én til fem ganger i uken, begge deler er ikke normalt. Sexlivet vårt er blitt problemfritt og det er fordi jeg gjorde en innsats med meg selv. Jeg bestemte meg for å slappe av og nye at han ville ta på meg, i tillegg lot jeg han vite om alle seksuelle tanker han gav meg. Resultatet er at han knapt kan ta i meg uten at jeg er klar. Han sier også at det var litt vanskelig for han før da jeg var avvisende, han følte seg aldri sikker på om jeg ville ha sex eller bare gjorde det for ham. 

Anonymous poster hash: 0f8c8...f13
Skrevet

vi er like gamle, med tre barn, men vi har nesten aldri sex på soverommet, vi deler ikek soverom lengre, da vi begge er for glad i søvn. og liker å sove alene. vi har sex der det passer seg. og når det passer seg. vaskerommet, blir ofte brukt "mamma og pappa skal bare vaske litt klær", vi har veldig lite klesvask :P hvorfor må ting bare skje på soverommet? ja vi har jo sex der også, men tror det er viktig å bare låse seg inn på ett rom av og til å ta vare på hverandre. unger klarer seg litt alene ;) finn spenningen i hverdagen.

som nevnt over avler sex mer sex, så "tving" deg selv tilå ha sex hver dag en uke. så skal du se resten kommer av seg selv. men ha sex før legge tid, før dere blir helt sliten av hverdagen. evt rett etter unga har lagt seg, ha sex på do, vaskerom, garasjen, bilen. eller hvor dere kan låse og lukke dere litt ute.

Anonymous poster hash: 81855...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...