Gå til innhold

Hadde du blitt forbanna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 8 kommer hjem fra sommerferie hos far med hull i øret! Kjenner det koker, og får ikke engang svar på når det ble gjort... Skal vi rense, eller er det ferdig grodd?? Barnet har vært borte i 4 uker...

Anonymous poster hash: a2578...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt forbanna ja, men hvis gutten selv vil, så er det jo ikke store skaden skjedd. Kan du ikke spør far når det ble gjort, og samtidig si at du vil være med å ta slike avgjørelser.

Anonymous poster hash: 4566a...cfd
Skrevet

Ja, det ville jeg blitt sint for. Jeg er motstander av å lage unødvendige hull i menneskekroppen, men jeg hadde ikke flydd helt i flint.

Hvis du ikke vil han skal ha hummer er det bare å la det gro igjen.

Anonymous poster hash: 8a811...76a

Skrevet

Næsj, det hadde jeg ikke blitt sint for. Faren kan vel også ta avgjørelser for barnet sitt? Er som en sier over her, bare å la det gro igjen hvis du absolutt ikke vil ha det. Men hør med gutten først da.

Anonymous poster hash: e1767...413

Skrevet

De hullene hadde jeg kjøpt fra gutten. Hull i ørene på gutter er drit stygt og pinelig.

Så ikveld hadde det blitt shopping.

Når han er så ung og de ikke har vært i lenger vil de forsvinne etterhvert.

Faren, han hadde fått hørt det.

Anonymous poster hash: 67078...273

Skrevet

Nææ, jeg hadde vel rista litt på hodet - men hadde ikke blitt forbanna.

Skrevet

Hadde ikke blitt forbanna fordi det ble gjort, hvis gutten ville det selv så er det ikke spesielt viktig for meg. Men manglende informasjon hadde jeg blitt irritert for, spesielt om jeg hadde spurt og ikke fått svar. Også hadde jeg nevnt at jeg hadde satt pris på om sånne ting ble luftet for meg først i fremtiden.

Anonymous poster hash: f19f9...613
Skrevet

Tja, jeg ville ha tenkt: Er dette noe jeg kunne ha gjort uten å spørre faren om det var ok?  Eller kunne jeg gjort noe lignende? Svar ærlig. Om svaret er ja, ville jeg ha bitt det i meg og tenkt at jeg hater det, men alt dreier seg ikke om min mening.  (Jeg ville ha hatet det, men jeg er nok redd for at jeg kunne funnet på å gi tillatelse til noe sånn uten å spørre far).  

Men gjort er gjort og det er ikke nok til å lage noe stort problem av, og ikke minst ikke noe å sette barnet i en vanskelig situasjon for. Ta en prat med far og si at du ikke synes det var ok å gjøre det uten å snakke med deg først, men da må du også passe på at du for fremtiden snakker med far om lignende avgjørelser.  

Skrevet

Nei, regner med ungen ville det selv også. Men om ikke far klarer å svare, så spør ungen da? En 8 åring vet vel forskjell på et par dager og uker? Det skal renses i minst uker er det vel, så rens i vei.

Anonymous poster hash: fca37...643
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende. Jenta her i hus får ikke hull i ørene før hun er 12 fordi de skal tas hos piercer. Om en 8 åring har hull i ørene er det sansynligvis tatt hos frisør og det er ikke godt nok for meg. At det er en gutt spiller ingen rolle.

Skrevet

Hadde nok som en foreslo betalt gutten for å la hullet gro. 

Skrevet

Hvus det gutten ville selv så var det greit sier dere....

Lar dere ungene gjør slt de vil?

Spesielt, dette blir spennende om noen år.

Skrevet

Hvus det gutten ville selv så var det greit sier dere....

Lar dere ungene gjør slt de vil?

Spesielt, dette blir spennende om noen år.

Nei, men jeg flyr ikke i flint fordi faren (som også har noe han skulle sagt) lar vår sønn få lov til en bestemt ting han har lyst til. Og selvsagt er det vesentlig om han ville det selv, hadde faren presset/tvunget på ham hull i øret hadde jeg blitt rasende.

Anonymous poster hash: f19f9...613

Skrevet

Hadde de spurt deg,hadde du sagt nei. Hvorfor skal du bestemme det? Han er også forelder. Hadde det vært en tatovering hadde jeg blitt sur.men hull i øret... det går nok bra

Anonymous poster hash: 4498f...764

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt forbannet nei. Og signerer alt yellow brick road skrev.

Skrevet

Nei. Ledd litt kanskje.

Jeg syns det er fint at pappaen også betyr noe i livet til barnet vårt og at han også får ta avgjørelser for barnet. Det var sikkert en kjekk ting for dem begge to, tror du ikke?

Spør du far om alt du foretar deg med barnet deres? Ikke det nei..

Anonymous poster hash: b6ea6...7c3

Skrevet

Jeg hadde nok klikket i vinkel. Ødelegge ørene sånn og i såpass tidlig alder (med godkjennelse fra far- enda verre!!). Det er da også fare for infeksjon, verk, nerveskade og allergi. Nei usj, ville nok ha blitt forbanna deluxe...

Anonymous poster hash: c365c...bac

Skrevet

Nei. I hvert fall ikke høyt;) Prøver i det store og det hele å unngå konflikter, selv om jeg av og til er totalt oppgitt over eksen.

Kanskje jeg hadde ristet på hodet og klagd min nød til en venninne eller noe sånn.

Her jobber egentlig far så mye at jeg kanskje til og med skulle ønske far og sønn fant på noe sånn.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig oppgitt og grinete inni meg, for jeg synes det er skikkelig stygt og hadde sagt nei du må vente om spørsmålet hadde kommet til meg

Men rasende hadde jeg ikke blitt, jeg eier ikke ungen og når han er sammen med sin far er det faktisk far som tar avgjørelsene....

Anonymous poster hash: f9d98...daa

Skrevet (endret)

Hadde ikke blitt sint over at det ble gjort, men ja, jeg hadde blitt sint over at jeg ikke ble informert, og fikk beskjed om hvor lenge vi skulle fortsette rensingen. Jeg tror dere må fortsette noen mnd til med det.

Endret av Virginia!
Skrevet

Huff det er skikkelig stygt så det måtte han fint tatt ut.

Anonymous poster hash: 12aa0...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...