GĂ„ til innhold

Stebarn😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prĂžvd, i flere Ă„r, men jeg klarer ikke Ă„ ha et ordentlig forhold til mitt stebarn.Han er 14 Ă„r nĂ„ og er utspekulert som fĂ„đŸ˜•han er "fin" i ansiktet pĂ„ deg, men bare du snur ryggen til sĂ„ snakker han stygt om hele familien(inkluderer besteforeldre,tanter osv...).Han lyver hele tiden.Han er sĂ„ avhengig av nett pĂ„ mobilen at faren tar Ă„ gjemmer den internettboksen om natta(ja, kobler fra og gjemmer!?!).Han kan ligge helt til vi stĂ„r opp pĂ„ mobilen hvis han klarer Ă„ overtale moren til Ă„ bestille han 4g.Karakterene ligger pĂ„ 0-2.Han lyver til folk at han har det sĂ„ grusomt hos oss at han heller vil pĂ„ barnehjem.Dette synes jeg er ekstra sĂ„rt pga bĂ„de mannen min og jeg har oftet sĂ„ mye for at han skal komme Ă„ bo fast hos oss og svelgt veldig mange kameler, prĂžvd Ă„ gjort det beste for han pĂ„ alle mĂ„ter og dette er takken vi fĂ„r.Han gjĂžr ikke noe i huset.Tar ikke sĂžpla engang.Ikke noe!sier mannen noe om dette sĂ„ fĂ„r han bare dritt tilbake eller"jaja skal gjĂžre det slapp av!".Jeg har bodd sammen med flere ungdommer tidligere, men ingen har oppfĂžrt seg slik som han.Han trĂ„kker pĂ„ alle, bryr seg bare om seg selv.Vennfne blir byttet ut en etter en osv...jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men gi meg gjerne tips om noen har?Jeg orker snart ikke Ă„ gĂ„ mere pĂ„ eggeskall her hjemme i mitt eget hus med smĂ„ barn som ogsĂ„ denne oppfĂžrselen smitter over pĂ„...

Anonymous poster hash: 21769...e6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her trenger dere hjelp. Far bĂžr kontakte bv om veiledning og hjelp.

Og neste gang han sier han heller vil bo pÄ barnehjem ikke begynn Ä dikke, dulle og trygle. Ta han pÄ ordet og ring barnevernet foran han! Mange som fÄr seg en realitetsjekk da. Det er ikke grÞnnere pÄ den andre siden og han vil der garantert fÄ det strengere enn han har det med dere.

Men dere trenger virkelig hjelp utenfra.

Anonymous poster hash: 8de17...bb6

Skrevet

HĂžres ut som om han trenger hjelp. Han kan jo ikke ha det sĂŠrlig godt med seg selv.

Be om hjelp fra rette fagfolk.

Hvordan skal denne gutten klare seg nÄr han blir 18/19 Är? Du risikerer og ha ham hjemme til han er lang oppe i 20 Ärene...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...