Gå til innhold

Kroatsia, spania, hellas......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å planlegger neste sommers ferie......eller tenker på det ialefall. Pga skole og ferie bli det vel i skokeferien ialkefall.

Hvor får man mest for pengene??

Bestrmor, bestefar, mannen min, datteren vår og jeg??

Anonymous poster hash: 4b28a...fe1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rimeligere i Krotia enn i de to andre landene du nevner. Selve reisen, om du reiser charter kan nok være noe dyrere enn til de andre. Men du får mer for pengene der. Kan være lønnsomt å bestille fly og bosted hver for seg.

Skrevet

Jeg innbiller meg at det er dyrere og f.eks gå ut å spise i Spania enn i Hellas?

Kroatia vet jeg ikke. Men Mallorca f.eks er jo skremmende dyrt....

Anonymous poster hash: 470e3...df5

Skrevet

Hellas og Spania er ganske like prismessig på mat. Om du ikke reiser til fastlandet i Hellas selvfølgelig, der er det mye billigere enn på øyene.

Skrevet

Jeg liker meg i Spania, der føler jeg det meste holder en viss standard. Men om du kun ser på pengene, så er sikkert ikke Spania rette stedet for dere.

Anonymous poster hash: d5c5e...353
Skrevet

Har vært mye i Hellas (forskjellige steder) og det er billigere der enn i Spania. Kroatia har jeg ikke vært.

Anonymous poster hash: 6acd6...f6c

Skrevet

Har hørt mye bra om de som har vært i Kroatia, alle de vil tilbake. Jeg skal dit neste år med kjæresten som er derfra. Ellers liker jeg Spania bedre enn Hellas.

Anonymous poster hash: 3b124...163

Skrevet

Kroatia er desidert billigst av de tre alternativene mtp mat og drikke

Anonymous poster hash: a13e4...73e

Skrevet

Kroatia er billigst og helt herlig! Mange steder er det ikke sandstrender, så kjøp badesko.

Anonymous poster hash: e196f...290

Skrevet

Hva med BULGARIA.???????

Anonymous poster hash: 4b28a...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...