Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Er det ok at nykjæreste ikke vil prate om problemer med barnefar? At jeg ikke skal dele mine bekymringer og frustrasjoner rund alt dette? Hva synes dere? Anonymous poster hash: b9518...9df
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Har ny kjæreste selv, vært sammen 4 mnd. Vi prater om alt. Jeg har store problemer med eks er godt å kunne prate om det. Anonymous poster hash: 76fca...b0b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Du har et barn fra før med en barnefar som det er mye problemer å samarbeide med? Og nykjæresten din vil ikke høre om disse problemene? Det er ikke ett klart svar på dette, tror jeg. I begynnelsen av et nytt forhold så prøver man seg jo litt frem for å bli ordentlig kjent med hverandre. Om den ene har store problemer så kan det bli for mye helt i begynnelsen av forholdet for noen, selv om de kanskje kunne taklet det bedre senere i forholdet. En annen ting som spiller inn er hvor store dine problemer med barnefar er og hvor stor frustrasjonen din - og ikke minst hvordan du formidler dette til din nye kjæreste. Og også hvordan du omtaler din eks. Det er f.eks. stor forskjell å uttrykke bekymring for barnet og frustrasjon rundt samarbeid, og det å snakke om at den forbanna drittsekken fucker opp alt... Tenk over hvor mye du snakker om disse problemene og hvordan du legger frem problemene. Generelt sett så er det ingen vits å bli sammen med en som ikke takler at du har en fortid du må forholde deg til i nåtid. Men tenk litt over hvordan du legger frem også. Anonymous poster hash: ceb59...65c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Takk Anonymous poster hash: b9518...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå