Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Og jeg har blitt sammen en! Hvordan fortelle? Vi er begge ferdig med barn. Han er som oss, tar seg en øl til fotballkampen. Og spiser ribbe til jul. Anonymous poster hash: 2726d...cb0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Glad du ikke er min datter, det er en uheldig tid å bli sammen med en muslim Anonymous poster hash: 2bb31...245
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Glad du ikke er min datter, det er en uheldig tid å bli sammen med en muslim Anonymous poster hash: 2bb31...245 Takk. Akuratt det svaret jeg ville ha. Anonymous poster hash: 2726d...cb0
*Miss Marple* Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Du forteller at du har truffet en mann og han heter xxx. Da vil gjerne navnet gi en indikasjon på at han er muslim og på spørsmål så svarer du at det er han og at det ikke er noe problem. Om hun velger å gjøre det til et får det bli hennes. Du er voksen og gammel nok til å ta egne valg. Hva mamma mener betyr i bunn og grunn ingenting.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Takk. Akuratt det svaret jeg ville ha.Anonymous poster hash: 2726d...cb0 Dessverre den reaksjonen du vil få fra mange, så er du forberedt. Alle tenker på ulike historier de har hørt eller avisartikler når de hører at " xxx er sammen med en muslm". Urettferdig og rasistisk, ja, men sant Anonymous poster hash: 2bb31...245
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Du forteller at du har truffet en mann og han heter xxx. Da vil gjerne navnet gi en indikasjon på at han er muslim og på spørsmål så svarer du at det er han og at det ikke er noe problem. Om hun velger å gjøre det til et får det bli hennes. Du er voksen og gammel nok til å ta egne valg. Hva mamma mener betyr i bunn og grunn ingenting. Han har et kristent navn som også er vanlig i Norge. Ser norsk ut og. Anonymous poster hash: 2726d...cb0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Dessverre den reaksjonen du vil få fra mange, så er du forberedt. Alle tenker på ulike historier de har hørt eller avisartikler når de hører at " xxx er sammen med en muslm". Urettferdig og rasistisk, ja, men sant Anonymous poster hash: 2bb31...245 Ja folk får mene hva de vil. Min mor er liksom litt annet. Hi Anonymous poster hash: 2726d...cb0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Må dere fortelle at han er muslim med en gang da? Jeg pleier liksom ikke å presentere meg med "Hei, jeg heter Kari og jeg er ateist." La henne bli kjent med ham først. Anonymous poster hash: 43731...8bf
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Må dere fortelle at han er muslim med en gang da? Jeg pleier liksom ikke å presentere meg med "Hei, jeg heter Kari og jeg er ateist." La henne bli kjent med ham først. Anonymous poster hash: 43731...8bf Nei, men spørsmålet kommer nok fort. Første hun spurte om med forrige var om han var norsk. Og jeg hadde kun hatt en før han han var norsk. Første fra et annet land dette. Og første gang en klarer å vekke så mye følelser o meg. Hi Anonymous poster hash: 2726d...cb0
*Miss Marple* Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 Han har et kristent navn som også er vanlig i Norge. Ser norsk ut og. Anonymous poster hash: 2726d...cb0 Men er han praktiserende muslim da? Du vet at det er en religion og ikke et folkeslag?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 Men er han praktiserende muslim da? Du vet at det er en religion og ikke et folkeslag? Hjelper ikke hva jeg vet. For henne er en muslim en muslim. Nei, han er ikke praktiserende. Han gikk fra eksen da hun ble praktiserende. Hi Anonymous poster hash: 2726d...cb0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #12 Skrevet 15. august 2016 Hvilket land er han fra? Jeg har vært gift med en muslim, han ble ikke praktiserende før vi fikk barn, det ble ikke gøy, for å si det sånn.. Anonymous poster hash: d78c3...751
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #13 Skrevet 15. august 2016 Uff vanskelig situasjon. Men må du si han er muslim? Inviter mamma på middag hvor du serverer svinekjøtt, tar en øl osv. Osv får hun til å se at denne mannen er Ok? Anonymous poster hash: c0db7...f59
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #14 Skrevet 15. august 2016 Han er fra Kroatia, bodd her i 25 år. Hi Anonymous poster hash: 2726d...cb0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #15 Skrevet 15. august 2016 Glad du ikke er min datter, det er en uheldig tid å bli sammen med en muslim Anonymous poster hash: 2bb31...245 Oi!!? Jeg håper du tuller. Min datter er bare to år gammel, men jeg er fra Oslo og har kjent og kjenner derfor mange muslimer. Det jeg håper, er at dattera mi ikke blir sammen med en psykopat eller en mann med en annen personlighetsforstyrrelse når hun blir stor. Rett og slett at hun ikke blir sammen med en dust. Jeg håper hun blir sammen med en hyggelig, stabil, oppegående, snill og god mann. Om han er fra en muslimsk familie eller er en blond nordmann er meg revnende likegyldig. Anonymous poster hash: a0aef...636
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #16 Skrevet 15. august 2016 Oi!!? Jeg håper du tuller. Min datter er bare to år gammel, men jeg er fra Oslo og har kjent og kjenner derfor mange muslimer. Det jeg håper, er at dattera mi ikke blir sammen med en psykopat eller en mann med en annen personlighetsforstyrrelse når hun blir stor. Rett og slett at hun ikke blir sammen med en dust. Jeg håper hun blir sammen med en hyggelig, stabil, oppegående, snill og god mann. Om han er fra en muslimsk familie eller er en blond nordmann er meg revnende likegyldig. Anonymous poster hash: a0aef...636 Så bra sagt. Er jo det som er viktig! Jeg har selv vært i ett veldig dårlig forhold i 25 år, han var norsk. Hi Anonymous poster hash: 2726d...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå