Gå til innhold

Hvilke menn faller dere IKKE for?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da utelukker vi type psykopater osv.

 

Anonymous poster hash: 26fe6...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faller ikke for de som er over 25 og kler seg som skater

Heller ikke de med langt og ustekt hår, samme gjelder ustekt skjegg.

 

Liker ikke menn som er møkkete, type lange møkkete negler, fett hår.

 

Faller dessverre ikke for de med rødt hår heller.

Faller ikke for veldig tynne mannfolk eller de som er veldig overvektige.

 

Anonymous poster hash: df725...b63

Skrevet

Pappagutter.

 

Anonymous poster hash: c9a94...d1b

Skrevet

Metrofile

 

Anonymous poster hash: c03ac...983

Skrevet

De som er høye på seg selv.

Menn som oppfører seg som gutter på 16 år!

De med dårlig kroppshygiene.

Breiale pappagutter.

Og glemte jeg å nevne menn som digger seg selv i speilet på SATS?



Anonymous poster hash: 2dcf6...431
Skrevet

Faller ikke for de som er over 25 og kler seg som skater

Heller ikke de med langt og ustekt hår, samme gjelder ustekt skjegg.

 

Liker ikke menn som er møkkete, type lange møkkete negler, fett hår.

 

Faller dessverre ikke for de med rødt hår heller.

Faller ikke for veldig tynne mannfolk eller de som er veldig overvektige.

 

Anonymous poster hash: df725...b63

Skjønner det er autocorrect altså, men måtte bare le da jeg så for meg den hunken med stekt hår 😂

 

Anonymous poster hash: c9932...ea4

Skrevet

Late menn. Finnes massevis av dem...

 

Anonymous poster hash: 74c17...20c

Skrevet

Menn med langt hår.

 

Menn som nesten bare prater om seg selv.

 

 



Anonymous poster hash: e8643...9ff
Skrevet

Uintelligente.

De med lite empati og dårlige sosiale antenner.

Overvektige (null seksuell tenning på overvektige menn).

Biker-typen med tatoveringer, skjegg, skinnklær, gjerne litt overvektige også.

De som er nesten feminint opptatt av eget utseende og stil (metrofile?).

Urenslige, men det sier seg selv.

Og de som spiller mye dataspill.

 

Ellers faller jeg for lave og høye, mørke og lyse, med og uten høyere utdanning (bare de har en jobb og har interesser for samfunnet). Normalvektig, noenlunde trent, oppegående, sunne interesser, like å være aktiv ute i naturen og ellers hyggelig og glad i sex og felles nytelse.... sukk, jeg trenger en mann! ;)



Anonymous poster hash: 45f28...4ee
Skrevet

Det er lettere å fortelle HVA jeg faller for, for de jeg ikke faller for er i flertall.

Men ok, dette er total turnoff for meg:

- pinglete kontorrotter med lange tynne fingre og en kropp som vitner om at de aldri har trent en time i sitt liv.

- menn med langt hår

- menn som er i overkant filosofiske (litt enkelt er helt greit :))

- menn som har dårlig ånde (han kan være så kjekk han bare vil)

- menn som refererer til eksen sin i annenhver setning

- menn som har barn fra før (gjerne flere med flere ulike mødre) som de ikke har noen kontakt med fordi "eksen er gæærn". Yeah, right..

 

Det var vel topplista...

Skrevet

Aboslutt nei for min del er feminine menn. Skikkelig turnoff!! Og selvsagt urenslige, selvopptatte, egoistiske slasker.

 

Anonymous poster hash: b80b3...be3

Skrevet

Femi jålete gutter, de som sminker seg, bruker rettetang, har en strikket cardigan over skuldrene, seilersko og et stort skjerf.... Herregud, gi meg en skikkelig MANN!

 

Anonymous poster hash: d0f7a...6ab

Skrevet

Femidotter, pappagutter, selvopptatte og late som veier 200 kg.

 

Anonymous poster hash: 39e60...54e

Skrevet

De som er klengete

De som lukter vondt

De som er jålete

De som er svært religiøse

De som elsker å shoppe

De som er lave

De som har lange negler

De som liker å jakte

De som er deppa

De som er redde for edderkopper

De som spiller data dagen lang

De som er rasister

De som tar mange selfier

Skrevet

De aller, aller fleste, faktisk. 

Skrevet

Menn som trur dei kan og veit alt og som ikkje nølar med å opplysa alle om det. Menn som ikkje lyttar, men som berre ventar på at det blir deira tur til å prate. Og desverre, overvektige menn.. Føler meg forferdeleg overflatisk når eg skriv det. Men slik er det.

Skrevet

Selvopptatte menn uten empati

Metrofile

Rasister

Players

Uselvstendige menn

Menn med rot i økonomien

Alt for tynne eller tykke menn (jada er overfladisk jeg også).

Menn med dårlig personlig hygiene

Menn med stygge tenner

 

 

Anonymous poster hash: 9ff5a...c62

Skrevet

Lyshårete menn. Skjønner ikke helt hvorfor,men jeg faller ikke for "blondinene". Jeg ser de er pene,kjekke og alt det der,men har aldri takket ja til datert med en lyshåret mann.

 

Anonymous poster hash: 0d070...958

Skrevet

​Egoister

Rasister

Dårlig hygiene

Jålete

Veldig tynne/veldig tykke

Late/initiativløse

Sutrete 

Uselvstendige

Ansvarsløse/umodne

Kverulerende

Uintelligente

Lite samfunnsengasjerte

Uempatiske/kyniske

 

Tja, da er det vel ikke så mange igjen ..

Skrevet

Rasister.

Klønete menn som ikke kan lage mat i det hele tatt.. Jobber med en sånn.

De som synes synd i seg selv hele tiden.

Tjukkaser

Dårlig ånde

Løssnus er turn off

Playere

 

Anonymous poster hash: c1c04...c60

Skrevet

Egoistiske, kroppsfikserte treningsnarkomane...

 

Anonymous poster hash: 47123...ffa

Skrevet

Liker ikke gutter og jenter som er selvopptatt, snakker kun om seg og sitt og er utrolig sjalue

Skrevet

Gjerrige

Egoistiske

Overvektige

Lave

Late

Høye på seg selv

Uintelligent

Feminine

Skrevet

Lave og tynne. Uflidde, feite og slaskete. Trangsynte, rasistiske og uinteressert i samfunn og nyheter.

 

Alle disse får gå i fred for meg😊

 

Anonymous poster hash: 7e9fe...3f2

Skrevet

De som kaller seg selv for 'menneskekjennere'. Og de som 'eelsker kvinner'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...