Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Tips til billig, slitesterk og vanntett parkdress? Jeg betaler mye for parkdressen hvis meg må, men lurer på om det er noen billigere alternativer der ute Anonymous poster hash: ce9b9...bbb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Høstdress? Softshell hos name it. Utrolig bra kvalitet. Vannavstøtende, bhg tar på regntøy i stedet for dress uansett ved skikkelig pøs regnvær. Tror dressen koster ca 499. Hatt den i flere år til alle 3 barna. Utrolig fornøyd! Anonymous poster hash: d2e0f...73e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Stormberg har vi brukt mye. Ikke av de dyreste. Slitesterke, varme og vanntette. Brukt en av dressene til tre brødre her, uten at den var utslitt (og det skjer ikke ofte med tre viltre gutter). Om noe trekker ned er det at noen av Stormberg-dressene er litt stivere og tyngre enn andre dresser. Til de yngste kan det hemme bevegeligheten litt. For 3-åringer og oppover er det knapt merkbart. Anonymous poster hash: 18582...88f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Høstdress? Softshell hos name it. Utrolig bra kvalitet. Vannavstøtende, bhg tar på regntøy i stedet for dress uansett ved skikkelig pøs regnvær. Tror dressen koster ca 499. Hatt den i flere år til alle 3 barna. Utrolig fornøyd! Anonymous poster hash: d2e0f...73e Men jeg spurte etter vanntett parkdress, da, med vannsøyle på minst 10 000. Ellers, takk for tips! Sikkert fint til tørt vær på tur, her hjemme Men barnehagen er litt dårlige på å skifte tøy og sko etc, så eldste kommer ofte hjem med våte joggesko (selv om hun har støvler der oppe) og vått tøy. Så da liker jeg at parkdressene også er vanntette. Det har hjulpet endel. Men nå har jeg to barn så da prøver jeg å spare der jeg kan Anonymous poster hash: ce9b9...bbb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Stormberg har vi brukt mye. Ikke av de dyreste. Slitesterke, varme og vanntette. Brukt en av dressene til tre brødre her, uten at den var utslitt (og det skjer ikke ofte med tre viltre gutter). Om noe trekker ned er det at noen av Stormberg-dressene er litt stivere og tyngre enn andre dresser. Til de yngste kan det hemme bevegeligheten litt. For 3-åringer og oppover er det knapt merkbart. Anonymous poster hash: 18582...88f Ok, tenker til de minste ja! 6mnd-1,5år Anonymous poster hash: ce9b9...bbb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Ok, tenker til de minste ja! 6mnd-1,5år Anonymous poster hash: ce9b9...bbb Absolutt ikke alle Stormberg-dressene er tunge og stive. Skrev det bare så du er obs på det. Ville sjekket ut deres dresser til de minste også. De er helt vanntette! Anonymous poster hash: 18582...88f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Reima er best, men ikke billig. Anonymous poster hash: 5f7ae...04c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Etter å ha lest test i foreldre barn prøvde jeg faktiske en parkdress fra europris! Jeg handlet aldri der men tenkte hvorfor ikke prøve. Kostet 400kr mener jeg. Veldig gode tilbakemeldinger fra BHG om hvor vanntett og slitesterk denne er😊 Er også selv veldig fornøyd. Anonymous poster hash: dabcc...3a8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #10 Skrevet 14. august 2016 Tips til billig, slitesterk og vanntett parkdress? Jeg betaler mye for parkdressen hvis meg må, men lurer på om det er noen billigere alternativer der ute Anonymous poster hash: ce9b9...bbb PoP sin er veldig god, barna har brukt den i stedet for regntøy. Men den er ikke av de billigste, koster 1000 kr. Anonymous poster hash: e8a89...ec5
VictoriaS Skrevet 14. august 2016 #11 Skrevet 14. august 2016 http://www.sportmann.no/produkt/barnehagepakke_952598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå