Gå til innhold

Gruer meg til studiene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig veldig sosial av meg, har mange venner og stort nettverk. Mister jobben i nedbemanning i vår, og har vært mye alene på dagtid i månedene etterpå. Skal starte på mastergrad på universitetet i uka som kommmer og gleder meg masse til selve studiene, men kjenner angsten kommer krypende ang det sosiale. Tidligere da jeg studerte elsket jeg denne bli-kjentfasen, men har blitt mer introvert med årene, og kjenner jeg har blitt mer asosial etter jeg mistet jobben. Vet ikke helt hva jeg vil med lnlegget, kanskje om noen har noen gode råd på veien? Takker for svar:-)

Anonymous poster hash: e2ba9...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er egentlig veldig sosial av meg, har mange venner og stort nettverk. Mister jobben i nedbemanning i vår, og har vært mye alene på dagtid i månedene etterpå. Skal starte på mastergrad på universitetet i uka som kommmer og gleder meg masse til selve studiene, men kjenner angsten kommer krypende ang det sosiale. Tidligere da jeg studerte elsket jeg denne bli-kjentfasen, men har blitt mer introvert med årene, og kjenner jeg har blitt mer asosial etter jeg mistet jobben. Vet ikke helt hva jeg vil med lnlegget, kanskje om noen har noen gode råd på veien? Takker for svar:-)

Haha, jeg opprettet akkurat en tråd om ca det samme :P Begynner du i Oslo?

Har foreløpig ikke så mange råd, for jeg er like nervøs som deg! Har vært meget lite sosial de siste to årene, sett bort fra barn og kjæreste har jeg vært mye alene og er redd jeg helt har glemt alle sosiale koder og hvordan man snakker med folk :o

Anonymous poster hash: 200d2...dcf

Skrevet

Haha, jeg opprettet akkurat en tråd om ca det samme :P Begynner du i Oslo?

Har foreløpig ikke så mange råd, for jeg er like nervøs som deg! Har vært meget lite sosial de siste to årene, sett bort fra barn og kjæreste har jeg vært mye alene og er redd jeg helt har glemt alle sosiale koder og hvordan man snakker med folk :o

Anonymous poster hash: 200d2...dcf

Haha, jeg så det:-) Nei, begynner på et annet universitet. Lykke til, jeg tenker at alt er mye bedre om noen mnd når vi er kommet godt i gang:-P

Skrevet

Jeg var i deres sko i fjor, men det har gått og går då fint! Jeg kom tidlig første dag og satt meg utenfor hovedinngangen. Da jeg så en litt voksen dame med usikkert flakkende blikk kom opp mot inngangen smilte jeg og vips var vi to. Lykke til!

Anonymous poster hash: ca623...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...