Gå til innhold

Problemer med en brystvortepercing..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok den i juli 2015, og den har fremdeles ikke blitt bra.. det kommer gul væske ut av hullene som tørker og gjør vondt om jeg ikke tar det bort. I går blødde det i tillegg.. bor lagt unna et percingstudio/tattooshappe så får ikke kjøpt ny rensespray.. kan jeg pruke pyricept/basemysin for å rense? Begynner å bli lei dette...

Anonymous poster hash: 54a0b...9e4

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja, du kan det, men ikke sikkert det vil hjelpe. Har hatt piercing i brystvortene tre ganger, og etter ca ett år har kroppen begynt å støte de ut alle gangene. Siste gangen var den ene sånn som din, at den ikke ble bra noengang.

Så, du kan jo prøve å rense med pyrisept osv, men skjer det ikke noe bedring på 10-14 dager ville jeg tatt den ut.

Skrevet

Risikerer jeg ikke at pusset blir innkapslet da?😯 er lei av dette, men ønsker heller ikke å ta den ut😝 tusen takk for svar👍

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Innkapslet puss? Hehe, nei ;) Når du fjerner piercingen fjerner du grunnen for at pusset oppstår.

Skrevet

Risikerer jeg ikke at pusset blir innkapslet da?😯 er lei av dette, men ønsker heller ikke å ta den ut😝 tusen takk for svar👍

...og du ønsker ikke å ta den ut fordi...????? Det er deilig med betente brystvorter? Sexy når det er gult størknet puss? Uforståelig.

Anonymous poster hash: b3fdc...746

Skrevet

1/4 ts rent havsalt

2,5 dl vann

Rør ut i et glass, la det stå til det er lunkent.

Dynk et kompress og legg over piercingen, gjenta et par-tre ganger. Dynk en Q-tips og rens godt til slutt. Hvis det er sårt og blør kan du fint bruke bacimycin.

Dette har i hvert fall virket bra for meg. Har du prøvd å bytte smykke? Kan jo hende du ikke tåler det du har nå.

Anonymous poster hash: 7fd90...35c

Skrevet

Tok dette da jeg var ung. Hadde den inne i 1 år. 10 år etterpå kommer det fortsatt litt puss ut av hullene når jeg klemmer. I tillegg har jeg alltid hatt lite melk i den puppen hvor piercingen satt(ammet tre barn). Så til dere som vurderer dette, dropp det!

Anonymous poster hash: e3353...a28

Skrevet

1/4 ts rent havsalt

2,5 dl vann

Rør ut i et glass, la det stå til det er lunkent.

Dynk et kompress og legg over piercingen, gjenta et par-tre ganger. Dynk en Q-tips og rens godt til slutt. Hvis det er sårt og blør kan du fint bruke bacimycin.

Dette har i hvert fall virket bra for meg. Har du prøvd å bytte smykke? Kan jo hende du ikke tåler det du har nå.

Anonymous poster hash: 7fd90...35c

Har ikke brukt andre smykker enn det som ble satt i da hullet ble tatt. Har ikke reagert slik på andre percinger jeg har.

Skal teste tipset ditt, tusen takk😊

Skrevet

Tok dette da jeg var ung. Hadde den inne i 1 år. 10 år etterpå kommer det fortsatt litt puss ut av hullene når jeg klemmer. I tillegg har jeg alltid hatt lite melk i den puppen hvor piercingen satt(ammet tre barn). Så til dere som vurderer dette, dropp det!

Anonymous poster hash: e3353...a28

Barn er jeg ferdig med, så det trenger ikke jeg tenke på. Dessuten, om amming skal være noe jeg skal tenke på, tok percing i det brystet som jeg hadde minst melk i😉

Skrevet

Idiotisk sted å ha en piercing uansett! Fjern den og la kroppen din bli frisk igjen.

Anonymous poster hash: b232e...aa4

Skrevet

Idiotisk sted å ha en piercing uansett! Fjern den og la kroppen din bli frisk igjen.

Det er faktisk ikke opp til deg. Jeg spurte etter tips til å prøve å få den i orden, ikke bedrevitersvar som dette.

Skrevet

Hehe, lurer på hva du tenker om min intimpiercing jeg da😉

Anonymous poster hash: 2cef8...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...