Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Jeg og eksen gikk fra hverandre i januar! En del av hans ting står enda hjemme hos meg. Da han har vinglet mye, og aldri kunne bestemt seg for om han har giddi i hentet tingene osv. Er snakk om en del verktøy osv, generelt ting i garasjen. Jeg har tilbudt han flere ganger å komme å hente tingene. Ingenting skjer. I mai hadde vi et oppgjør rundt dette, der han skrev et brev til meg, om at alt etter vårt samlivsbrudd tilfalt meg. Dette er datert og signert av han. Jeg skal nå selge huset, og ønsker å bli kvitt disse tingene, og lurer derfor på om jeg faktisk bare kan fjerne de? Ettersom han har skrevet dette brevet? Jeg har tatt kontakt flere ganger etter dette også, og sagt han fortsatt står fritt til å hente sine eiendeler, ettersom jeg syns det er trist at han ikke skal ha noe.Noen ganger sier han at han skal ha noe, mens andre ganger svarer han ikke. Føler dårlig samvittighet rundt dette. Han kan være veldig vanskelig å ha med å gjøre, derfor er jeg samtidig redd for å kvitte meg med tingene, da jeg er redd han kan kreve etterpå at jeg ikke hadde lov til å kaste det. Noen som vet hva regelverket sier? Om jeg har all rett på min side? Jeg har kontaktet namsmannen i kommunen der jeg bor ang dette, og han mente at jeg kunne fjerne tingene, men han ville ikk gi meg et 100% sikkert svar, da han var usikker på dette. Føler det er en vanskelig situasjon, da jeg ikke vil gjøre noe galt heller. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 84d0b...481
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 .. Anonymous poster hash: 84d0b...481
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Om du har skriftlig at du har fått tingene og han gjenntatte ganger har fått tilbudet om å hente skal du bare selge det/gi det bort. Anonymous poster hash: 95770...43f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Du skriver en siste mld der du skriver: Tingene kan hentes lørdag om en uke kl 16, ellers blir tingene fjernet. Passer ikke dag og klokkeslett får han si fra. Så fjerner du tingene om han ikke kommer eller gir lyd fra seg. Ta vare på sms sånn at han ikke kan bruke det mot deg. Anonymous poster hash: b9ec2...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå