Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Er høygravid og lagt på meg 15 kg. Enorme lår, cellulitter, magen er enorm og jeg føler meg helt dvask og ekkel. Når ikke ned til beina for å barbere de og hvem vet hvordan jeg ser ut nedentil.., samboeren min braser inn på badet når jeg nettopp har fortalt han dette. Ser på meg og sier at han ikke skjønner problemet. Greit nok, men JEG føler det sånn.. Andre som ikke likte kroppen sin da de var gravide?0 Anonymous poster hash: 32b50...a61
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Uke 33 og 10 kg opp her. Føler meg litt sånn selv, men erfaringsmessig så raser kiloene under amming, så er vel greit å ha litt og gå på. 15 kg opp er helt normalt, ta det med ro. Følelsen går over, jeg lover! Selv om jeg heller ikke følte meg spesielt heit spradende rundt i bikini tidligere i sommer, så tror jeg de fleste legger mest merke til magen. Mannen min skjønner ikke problemet heller. Har konmet med kommentarer ala «herregud, så stor magen din er nå! Bra at ungen vokser! » (Har erfaringer med motsatt tilfelle). Lykke til med innspurten! :-) Anonymous poster hash: a1b3d...ac8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Hei kjære deg😊 Hvorfor forteller du din mann dette? De bryr seg ikke på samme måte som det vi gjør. Og det blir så dumt om du skal gå rundt å kritisere deg selv når han som du ser absolutt ikke føler det sånn. Jeg er høygravid og føler meg som en hval. Sier jeg det? Nei nei nei.. Husker jeg var på fest engang. Snakket med et par som hadde blitt foreldre. Han var Såå stolt over Kona si. Hun hadde hele kroppen dekt av strekkmerker, men hun bestemte seg for å ikke bry seg og han sa han har aldri vært sååå tent på sin kone. Hun var bare her er jeg. Og han var så stolt og tent. Du kan styre mye psykisk. Og han er nok veldig stolt og vet nok nå hvor mye du har ofret for dette barnet. Slutt fra idag å si stygge ting om deg selv. Kan du prøve på det? Prøv å stell deg så du føler deg vel og la mannen nyte de herlige formene❤ det er sånn de ser det ❤ Anonymous poster hash: 161f9...da7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Straks uke 37 her og ja jeg har stor mage, strekkmerker hadde jeg fra før, og overvektig er jeg også. Men naken går jeg, og mannen bryr seg ikke:-) han tenner på meg like mye Anonymous poster hash: f2245...a8c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Skjønner deg godt, hadde det på samme måte i slutten av svangerskapet. Gikk opp 20 kilo, strekkmerker, mye vann i kroppen osv. Følte meg ikke fin og ikke komfortabel med å vise meg naken/lettkledd. Selv om kiloene er der for en grunn, gjør det det ikke mer komfortabelt. Det gikk raskt over etter fødselen, for til tross for noen ekstra kilo følte jeg meg lettere, magen var ikke i veien, jeg var ikke hoven overalt osv. Jeg ville låst døra på badet og sagt fra til mannen igjen at selv om han ikke bryr seg eller forstår hvorfor du er brydd over det, må han klare å ha forståelse for hva du føler og respektere grensene dine. Anonymous poster hash: 11293...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå