Gå til innhold

Reise m baby, bilstol?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere timer på buss og en liten flytur. Tar man m bilstol p slikt? Urutinert. ☺

 

Anonymous poster hash: ab854...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha bilsete inne på flyet må du bestille eget sete til babyen. Det er halv pris av voksenpris (vanlig barnebillett).

Er jo greit med bilsete på bussen sikkert!

Skrevet

Nå har jo de fleste bussene seler, så da hadde jeg tatt med setet og festet som om jeg var i en bil.  

På flyturen kan du ha baby ved siden av deg dersom det er ledig, om ikke så må setet puttes i bagasjehyllen.  

Skrevet

Nå har jo de fleste bussene seler, så da hadde jeg tatt med setet og festet som om jeg var i en bil.

På flyturen kan du ha baby ved siden av deg dersom det er ledig, om ikke så må setet puttes i bagasjehyllen.

Ok, så bilstolen kan gå som håndbagasje? :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ab854...e48

Skrevet

Hvis du skal ha bilsete inne på flyet må du bestille eget sete til babyen. Det er halv pris av voksenpris (vanlig barnebillett).

Er jo greit med bilsete på bussen sikkert!

Ai, ikke interessert i å betale ekstra for dette... Baby er ikke veldig glad i å sitte der.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ab854...e48

Skrevet

Ok, så bilstolen kan gå som håndbagasje? :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ab854...e48

Vår maxi cosi fikk ihvertfall plass i hattehyllen. Evt kan flyvertinnene oppbevare setet fremme i flyet i et skap. I verste fall tar de det ut av flyet, setter på en lapp og legger det ytterst i bagasjerommet på flyet. 

Skrevet

Har du noe alternativ hvis du skal kjøre buss?

 

Anonymous poster hash: 1e0f8...635

Skrevet

Har du noe alternativ hvis du skal kjøre buss?

 

Anonymous poster hash: 1e0f8...635

De fleste busser som kjører langt har tilgang på seter, ofte også til baby. Ring busselskapet på forhånd og fortell dem at du kommer!'

 

 

Anonymous poster hash: 92247...c88

Skrevet

Her har alle bussene bilsete til baby og småbarn, men det varierer kanskje etter hvilket selskap som kjører. Ring og spør:) jeg har hatt med eget sete når jeg har tatt buss men bare fordi jeg kan sette det på vognunderstellet slik at jeg har vogn også når jeg er på tur ^^

 

På fly måtte vi sjekke det inn som bagasje. Var inkludert i billetten hos norwegian. Baby satt på fanget :) man kan betale barnebillett og få ha det med inn og la baby sitte der, men på kort flytur er det kanskje bare en unødvendig utgift (vår trives best på fanget uansett):)

 

Anonymous poster hash: 2ded2...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...