Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Flere timer på buss og en liten flytur. Tar man m bilstol p slikt? Urutinert. ☺ Anonymous poster hash: ab854...e48
Sokkedyret Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Hvis du skal ha bilsete inne på flyet må du bestille eget sete til babyen. Det er halv pris av voksenpris (vanlig barnebillett). Er jo greit med bilsete på bussen sikkert!
Serepta Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Nå har jo de fleste bussene seler, så da hadde jeg tatt med setet og festet som om jeg var i en bil. På flyturen kan du ha baby ved siden av deg dersom det er ledig, om ikke så må setet puttes i bagasjehyllen.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Nå har jo de fleste bussene seler, så da hadde jeg tatt med setet og festet som om jeg var i en bil. På flyturen kan du ha baby ved siden av deg dersom det er ledig, om ikke så må setet puttes i bagasjehyllen. Ok, så bilstolen kan gå som håndbagasje? Hi Anonymous poster hash: ab854...e48
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Hvis du skal ha bilsete inne på flyet må du bestille eget sete til babyen. Det er halv pris av voksenpris (vanlig barnebillett). Er jo greit med bilsete på bussen sikkert! Ai, ikke interessert i å betale ekstra for dette... Baby er ikke veldig glad i å sitte der. Hi Anonymous poster hash: ab854...e48
Serepta Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Ok, så bilstolen kan gå som håndbagasje? Hi Anonymous poster hash: ab854...e48 Vår maxi cosi fikk ihvertfall plass i hattehyllen. Evt kan flyvertinnene oppbevare setet fremme i flyet i et skap. I verste fall tar de det ut av flyet, setter på en lapp og legger det ytterst i bagasjerommet på flyet.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Har du noe alternativ hvis du skal kjøre buss? Anonymous poster hash: 1e0f8...635
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Har du noe alternativ hvis du skal kjøre buss? Anonymous poster hash: 1e0f8...635 De fleste busser som kjører langt har tilgang på seter, ofte også til baby. Ring busselskapet på forhånd og fortell dem at du kommer!' Anonymous poster hash: 92247...c88
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Her har alle bussene bilsete til baby og småbarn, men det varierer kanskje etter hvilket selskap som kjører. Ring og spør:) jeg har hatt med eget sete når jeg har tatt buss men bare fordi jeg kan sette det på vognunderstellet slik at jeg har vogn også når jeg er på tur ^^ På fly måtte vi sjekke det inn som bagasje. Var inkludert i billetten hos norwegian. Baby satt på fanget man kan betale barnebillett og få ha det med inn og la baby sitte der, men på kort flytur er det kanskje bare en unødvendig utgift (vår trives best på fanget uansett) Anonymous poster hash: 2ded2...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå