Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Har vært inne nesten hele svangerskapet. Hyperemesis. Ikke pratet særlig med noen foruten nær familie og litt med noen få venner, orket ikke. Nå er jeg litt bedre og prøvde meg på jentekvelder og i går en bursdag. Jeg er blitt helt hemma sosialt. Jeg unngår øyenkontakt, sier rare ting, klarer ikke smalltalk. Jeg merker jeg har ingenting interessant å komme med. Jeg var (føler selv) oppegående sosialt før. Hva har skjedd med meg? Vil kanskje bedre seg etter fødsel? Jeg er også blitt veldig folkesky. Blir stresset bare av å gå på Rema med mye folk 😩 Anonymous poster hash: 42ca9...61e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Forferdelig å ha det sånn.Jeg har vært sånn hele livet.Jeg er veldig ensom og har ingen nære venninder.veldig trist.Sliter med angst og er skeptisk til alle rundt meg.mobbing på flere arbeidsplasser har gjort meg veldig redd for verden. Anonymous poster hash: 8ead3...d19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Jeg er ganske introvert og kan kjenne igjen det du beskriver. Hvis jeg er helt alene en helg blir jeg litt folkesky mandagen. Men det går over med mer sosial omgang Vær sammen med noen du liker? Store folkemengder er ikke alltid tingen Anonymous poster hash: 5982c...4fd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Sånn ble det for meg også, etter å ha gått hjemme i permisjon også mistet jeg jobben min. Konkurs 3 måneder før jeg skulle tilbake i jobb. Nå sitter jeg her, uten venner og de få gangene jeg prøver ender jeg opp med føle meg som en idiot. Alle andre er penere, smartere, flinkere oav osv. Anonymous poster hash: 61ecf...b09
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Jeg hadde det sånn til jeg var ute i arbeid igjen. Da ble de første to ukene rare også var jeg tilbake i gamet 😀 gå noen turer med en venninne så blir det bedre. Samme med mannen din. Klem til deg Anonymous poster hash: e703c...431
nasse nøffen Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Forferdelig å ha det sånn.Jeg har vært sånn hele livet.Jeg er veldig ensom og har ingen nære venninder.veldig trist.Sliter med angst og er skeptisk til alle rundt meg.mobbing på flere arbeidsplasser har gjort meg veldig redd for verden. Anonymous poster hash: 8ead3...d19 Skulle gjerne vært din venn jeg, hvis du bor i Fredrikstad=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå