Gå til innhold

Hva er hverdagslykke for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

• stunder hvor jeg har tre lykkelige barn rundt meg, der jeg ser at jeg har gjort en god jobb til tross for stress, mas og dagligdagse utfordringer.

Oppfordrer alle til å beskrive hverdagslykke, det kan være så mangt<3

Anonymous poster hash: 718d0...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jenta vår på 4 år lukker opp døra vår på morran,gjerne kl 05.30 i helgene, og roper/synger: Nå er det morgeeeeeeeen! 😂

Anonymous poster hash: 46796...4a6

Skrevet

Skulle akkurat skrive det samme som deg, hi ;)

Hverdagslykke for meg er dager med null vekkerklokke, matpakker, lekser, treninger/øvelser, kamper/cuper/konserter eller andre plikter og hvor det ikke har vært én konflikt mellom noen av barna!

Det er lenge mellom hver gang når det er 4 av dem :P 🙈

De dagene det er sommer og sol, barna flyr ut og inn her med kompiser og leker fra morgen til kveld!

Det gir meg en indre ro :)

Anonymous poster hash: 11f5d...bfd

Skrevet

Å få gå på do alene 😊 det er lykke det.

Anonymous poster hash: 9d2e4...e1b

Skrevet

En solfylt dag med barn i tranpolina hvor jeg kan sitte og nyte litt varme og en kopp kaffi. Så kommer gjerne naboen forbi med sine barn og vi kan sitte sammen og skravle mens ungene koser seg. Det blir jeg glad av å se :)

Skrevet

Her en morgen låg jeg i senga og mannen skulle på jobb, så kom han og gav meg kyss og klem som han alltid gjør før han går.

Så hører jeg han går ut å låser opp bilen, men så kommer han inn igjen på soverommet og gir meg en ekstra klem og kyss ☺ blir så utrolig glad av sånne små gleder i hverdagen. En dag når han var på butikken så kjøpte han med Starbucks iskaffe til meg som jeg liker så godt, små gleder som varmer ☺

Anonymous poster hash: e976f...94e

Skrevet

Barnelatter, morgenkaffe, nydusjet, rent hus, samlingsstund med hele familien rundt middagsbordet hver dag ❤️

Anonymous poster hash: 4e01c...0d4

Skrevet

Ti minutter med fred og ro og en god kopp te.

Min herlige rare to-åring som tøyser.

10-åringen (som er en forsiktig sjel) får til uttalen på et vanskelig engelsk ord og som lyser opp i stolthet.

Mannen som sier at han skal stå opp med ungene.

Anonymous poster hash: f14ba...c74

Skrevet

Hverdagslykke er bl.a. når dagen har gått på skinner og minstemann, på 11(!), kroer seg sammen i fanget mitt og bedyrer hvor glad h*n er i meg.

Anonymous poster hash: 1fc55...688

Skrevet

Så hyggelig å lese! Kjenner meg igjen i så mye😍☀️

Fortsett gjerne, hyggelig med en koselig tråd her inne også☺️

Anonymous poster hash: 718d0...9ba

Skrevet

Å løpe langt: uforstyrret og lett, med musikk på øret.

Jentene mine som sier de elsker meg.

Kaffe med veninnene mine.

En iskal øl.

Anonymous poster hash: 8e493...bb9

Skrevet

Er høygravid og må innrømme at jeg smelter helt når den kommende storesøsteren har lengre samtaler med babyen i magen. Eller når hun skjønner at gulvet er litt langt ned for meg, så hun legger seg med joggeskoene i taket når jeg skal stramme borrelåsen. Glad for at jeg har en hensynsfull og ålreit unge, håper jeg får en til av samme slaget.

Anonymous poster hash: e3b78...34c

Skrevet

Når ungane skrattar og ler ilag med faren sin og eg kan sitte på do uten at nokon står òg hamrar på døra og ropar "mamma kor e du?"

Når 5 år åringen ligg på golvet og pludrar på golvet ilag med tvillingsøskena sine på 5 mnd.

Når eg får ete frukost uten at nokon kranglar eller skal sitte oppå meg.

Anonymous poster hash: 8e5b6...c0e

Skrevet

Når babyen min på 3 mnd smiler til meg og vi har en samtale sammen. Det er så koselig det 😊❤️

Anonymous poster hash: 65867...11c

Skrevet

Hverdagslykke er så mangt...

Jeg er lykkelig hver kveld da jeg legger meg. Deilig å få lov å sove i egen seng.

Når barna gjør småting bare for at jeg skal bli glad og motsatt.

Når barna mine får til noe de har slitt med.

Stillhet og tiden til å nyte den gjør med lykkelig.

Anonymous poster hash: b8c4a...37c

Skrevet

Gode ord fra 4 åringen, type: snille mamma eller når hun gir meg et kyss. Når jeg føler jeg og samboer har det harmonisk og fint. Se barnet mitt kose seg med noe. Spise god mat. Glede noen.

Anonymous poster hash: c916a...e01

Skrevet

Å sitte med en god kopp kaffe mens jeg ser på at ungene leker sammen uten å krangle:)

Anonymous poster hash: 82ab8...273

Skrevet

Når 2-åringen sier hun elsker meg. Det sier hun hele tiden og jeg blir aldri lei :-)

Anonymous poster hash: 8186e...a1a

Skrevet

Å se de fine døtrene mine leke sammen. 2 og 7 år gamle, storesøster er helten og lillesøster hermer alt hun gjør.

En kopp kaffe og stillhet i huset.

Nystekte brød

Trene

Kaffe latte med sirup i..

Anonymous poster hash: 188cb...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...