Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Har har alltid hatt et stort temperament. Nå i det siste har det blitt verre... Skal ingenting til før han springer på rommet, smeller med dører og sier vi har ødelagt dagen hans. Klikker fordi han må slå av spill, klikker fordi han må legge seg. Nå sto han opp og prøvde å løpe ut av huset fordi han ikke ville legge seg. Faren måtte løpe etter og dra han inn igjen da vi er på besøk på en plass han lett kunne ha gått seg vill. Jeg ble redd, og begynte å kjefte. Pleier jo ikke å kjefte sånn, men nå fikk jeg bare nok. Føler meg helt elendig nå Har snakket med helsesøster om dette, men hun har ingenting lurt å si. Bare at han må få rase fra seg og lignende. Problemet er at han da gjør sånne ting som i kveld, eller slår søsken, ødelegger ting, osv. Har snakket med læreren, og på skolen er han alltid blid og fornøyd. Så da tror jeg det er noe hjemme som plager ham. Og en ting til, han tror av en eller annen grunn at vi ikke bryr oss om ham.. Sier iallfall det når han er sint. Skjønner ikke hvor han har den ideen fra:( Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: c90ee...716
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Finnes selvutviklingskurs for barn http://www.kursguiden.no/kurs/Barnekurs-selvutvikling/. Sønnen min tok ett i våres, og jeg ser at han gjør øvelser når han blir sint og utbruddene blir ikke så store. Anbefales! De lærer jo mestring, god selvfølelse m.m Anonymous poster hash: 572a9...d4c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Høres ut som om han er på vei inn i puberteten. Mitt barn har også vært slik... Anonymous poster hash: fba31...fdd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Høres ut som om han er på vei inn i puberteten. Mitt barn har også vært slik... Anonymous poster hash: fba31...fdd Er ikke det tidlig?😳 Storebroren er ikke som han... Han har begynt med deo pga svettelukt da.. Anonymous poster hash: c90ee...716
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Noen kommer tidlig i puberteten, andre sent. Dette er veldig individuelt. Anonymous poster hash: 572a9...d4c
Gjest Antarctica Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Tror rådet om å "få lov til å rase fra seg" er et dårlig råd. Fra niåringens ståsted betyr det jo "få lov til å oppføre seg dårlig". Hvorfor skal han endre noe som helst, hvis det er lov...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå