Gå til innhold

Påstand; voksne damer er finere med sminke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk det.. At voksne damer er finere med iallfall litt mascara og litt farge i kinnene. Ikke nødvendigvis "full pakke", men litt for å forsterke trekkene...og nei jeg er ikke en overfladisk bimbo;-)

Anonymous poster hash: 0ce1a...cfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at din påstand da ikke er fasiten! 😉

Anonymous poster hash: d613c...14f

Skrevet

Jeg vet jeg er finere med sminke, men tar vanligvis bare på meg briller og dropper resten. Å se fin ut er noe som betyr svært lite for meg

Anonymous poster hash: 8f047...529

Skrevet

Alle er finere med sminke

Akkurat, ALLE, er finere med sminke, forutsatt at den er lagt etter forholdene og på en fin måte.  Men ja, jeg er ikke uenig i at voksne damer kanskje "trenger" sminke mer enn ei ung jente.  Huden forandrer seg med alderen og man kan skjule en rynke eller fem, en missfarging av huden eller friske opp hudfargen som jo enten vi liker å tenke på det eller ikke, blir gråere med årene.  

Skrevet

Jeg syns ikke det. Jeg syns det er finest uten til vanlig og litt sminke til fest. Huden får puste og ser finere ut.

Jeg har lagt merke til at huden til de som sminker seg daglig ser ganske død ut de gangene jeg ser de uten sminke. Som om huden kveles under sminken. De som sminker seg daglig ser gjerne eldre ut fortere og har mer rynker.

Anonymous poster hash: 8b11e...07b
Skrevet

Det skal vel godt gjøres å ikke bli finere med sminke, da gjør man noe grunnleggende feil siden hele sminkens oppgave er å pynte opp et menneske. At man derimot trenger sminke, at man trenger å gjøre seg selv finere enn det man er naturlig, det synes jeg ikke.

Skrevet

Alle er finere med sminke. Vil påstå at ingen er så pene at de ikke blir penere med sminke.

Skrevet

De som kan det å sminke seg blir penere.

De som ikke kan det derimot...

Anonymous poster hash: 44e40...723

Skrevet

Alle kan bli finere med litt sminke. Ihvertfall om man sminker seg riktig.

Skrevet

Har faktisk ei venninne som er penere uten sminke. Men hadde det ikke vært for henne ville jeg støttet påstanden om at alle blir penere med sminke.

Skrevet

Alle kan komme nærmere dagens gjeldende idealer av hvordan en kvinne skal se ut med sminke hvis det er det du legger inn "finere". Det er klart du kan bruke sparkel og maling for å få det til å se ut som om du ikke har rynker og maling for å få det til å se ut som om du har lepper som en kenyanere, øyne som en egypter og hud som en fransk førskolegutt. Du kan redusere asymmetri men jo mer du nærmer deg idealet jo mer fjerner du deg fra deg selv.

Jeg liker ikke sminke. Jeg liker variasjon og særpreg. Selv om "Mona Lisa" er et flott portrett vil jeg ikke at alle andre portretter skal males over med Mona Lisa-kopier.

Anonymous poster hash: f009f...c31

Skrevet

Har faktisk ei venninne som er penere uten sminke. Men hadde det ikke vært for henne ville jeg støttet påstanden om at alle blir penere med sminke.

Min søster har ei venninne som også er penest uten sminke. Hun er ei utrolig vakker jente. Jeg blir nesten litt fascinert. Har sett henne med festsminke, og det ble rett og slett for mye. Hun er faktisk enig selv. Mascara er nok. That's it. I should be so lucky...😝😂

Anonymous poster hash: 55748...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...