Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Hvilken strømleverandør har dere, og er dere fornøyd? Vet ikke hvem vi skal velge. Anonymous poster hash: 7cdb7...1e7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Kraftinor. Veldig fornøyd. Altså,det er jo bare prisen som teller. "varen" er jo den samme fra alle. Anonymous poster hash: 0af8f...d5e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Fjordkraft spotpris ! Ingen fastbeløp og et kjempelavt påslag ! Aldri hatt så bra regninger. Prøvd både norgesenergi, ?Fortun? Og Hafslund, ikke vært særlig fornøyd, verken med avtalene eller kundebehandlingen !! Anonymous poster hash: 5d676...dcf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Fjordkraft. Samme pris som de andre, men sparer fakturagebyr ettersom det er på samme regning som nettleien. Fint å bare ha en strømregning å forholde seg til Anonymous poster hash: 2a519...3d2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Kraftinor. Veldig fornøyd. Altså,det er jo bare prisen som teller. "varen" er jo den samme fra alle. Anonymous poster hash: 0af8f...d5e Jeg syns ikke bare prisen teller, om det skulle være noe vil jeg være sikker på at det er en god kundeservice som tar imot meg. Anonymous poster hash: 7cdb7...1e7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Fjordkraft. Vi hadde norgeseneergi og de skal vi aldri ha igjen. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å lage så idiotiske regninger. Akonti eller hva det heter passer ikke for oss. Sommerstid fikk vi tilbake penger og vinterstid ble regningene store uten at vårt strømforbruk var stort. En desember hvor det var veldig kaldt fikk vi vanlig en stor regning og den var stor pga akonti. Så kom det ny regning en uke etterpå, de de skrev at siden det var så kaldt og strømprisen økte måtte de ha enda mer inn på akonti. 18000 ble regningene på tilsammen. Og på de tre mnd dette skulle gjelde brukte vi 1200 i strøm, så akonti passer hvertfall ikke for alle. Og kundeservisen når vi ringt ang regning nr2 gjorde at vi skiftt levrandør på dagen. Nesten ett år tok det før vi fikk tilbake pengene vi hadde på akontien vår. I underkant av 40000kr. Mulig de har blitt bedre, men det har jeg ingen plner om å finne ut. Vi betaler for strømmen vi bruker nå med fjordkraft og får regning hver mnd. Nettleia kommer vel annen hver mnd på samme regning. Veldig greit med en regning istde for flere. Anonymous poster hash: 402fc...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå