Gå til innhold

Strømleverandør


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken strømleverandør har dere, og er dere fornøyd? Vet ikke hvem vi skal velge.

 

Anonymous poster hash: 7cdb7...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kraftinor. Veldig fornøyd. Altså,det er jo bare prisen som teller. "varen" er jo den samme fra alle.

 

Anonymous poster hash: 0af8f...d5e

Skrevet

Fjordkraft spotpris :)!

Ingen fastbeløp og et kjempelavt påslag ! Aldri hatt så bra regninger. Prøvd både norgesenergi, ?Fortun? Og Hafslund, ikke vært særlig fornøyd, verken med avtalene eller kundebehandlingen !!

 

Anonymous poster hash: 5d676...dcf

Skrevet

Fjordkraft. Samme pris som de andre, men sparer fakturagebyr ettersom det er på samme regning som nettleien. Fint å bare ha en strømregning å forholde seg til

 

Anonymous poster hash: 2a519...3d2

Skrevet

Kraftinor. Veldig fornøyd. Altså,det er jo bare prisen som teller. "varen" er jo den samme fra alle.

 

Anonymous poster hash: 0af8f...d5e

Jeg syns ikke bare prisen teller, om det skulle være noe vil jeg være sikker på at det er en god kundeservice som tar imot meg.

 

Anonymous poster hash: 7cdb7...1e7

Skrevet

Fjordkraft.

Vi hadde norgeseneergi og de skal vi aldri ha igjen. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å lage så idiotiske regninger. Akonti eller hva det heter passer ikke for oss. Sommerstid fikk vi tilbake penger og vinterstid ble regningene store uten at vårt strømforbruk var stort. En desember hvor det var veldig kaldt fikk vi vanlig en stor regning og den var stor pga akonti. Så kom det ny regning en uke etterpå, de de skrev at siden det var så kaldt og strømprisen økte måtte de ha enda mer inn på akonti. 18000 ble regningene på tilsammen. Og på de tre mnd dette skulle gjelde brukte vi 1200 i strøm, så akonti passer hvertfall ikke for alle. Og kundeservisen når vi ringt ang regning nr2 gjorde at vi skiftt levrandør på dagen. Nesten ett år tok det før vi fikk tilbake pengene vi hadde på akontien vår. I underkant av 40000kr.

Mulig de har blitt bedre, men det har jeg ingen plner om å finne ut.

 

Vi betaler for strømmen vi bruker nå med fjordkraft og får regning hver mnd. Nettleia kommer vel annen hver mnd på samme regning. Veldig greit med en regning istde for flere.

 

Anonymous poster hash: 402fc...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...