Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 ..under ridning? Min mann har alltid vært sånn, så derfor har jeg unngått den stillingen. Han påstår at det er veldig deilig, og at han ikke vet hvorfor han blir slappere. Noen som har greie på hva som skjer her? Synes det er selvtillitknekk. Anonymous poster hash: be4b2...b5b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Ja. Har det ikke m blodtilførselen å gjøre, mon tro? Hvis han sier at han synes det er deilig, så stol på det. Anonymous poster hash: a0283...c18
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Leste om dette forrige dagen og det har noe med friksjonen å gjøre. At penis ikke treffer veggene godt nok. Prøve å ri han andre vei? Anonymous poster hash: f41f4...e49
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 ..under ridning? Min mann har alltid vært sånn, så derfor har jeg unngått den stillingen. Han påstår at det er veldig deilig, og at han ikke vet hvorfor han blir slappere. Noen som har greie på hva som skjer her? Synes det er selvtillitknekk. Anonymous poster hash: be4b2...b5b Ikke få dårlig selvtillit. Friksjonen spiller inn her. Ikke noe med deg kjære😉 Anonymous poster hash: f41f4...e49
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Ikke noe med deg sier du ? Klart det må være noe med deg når penis blir slappere.Jeg har også opplevd det samme.Jeg er nok ikke så stram akkurat .Kjedelig når det er sånn. Anonymous poster hash: 45b3c...57d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Ikke noe med deg sier du ? Klart det må være noe med deg når penis blir slappere.Jeg har også opplevd det samme.Jeg er nok ikke så stram akkurat .Kjedelig når det er sånn. Anonymous poster hash: 45b3c...57d Jeg vet at jeg har blitt videre etter fødsel,men han var slik før også. Og burde han ikke være tent nok til at den står selv om det ikke er mye friksjon? Han stimulerer jo ikke g-punktet når han blir småslapp,så det blir så liten vits å prøve :-P Anonymous poster hash: be4b2...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå