Gå til innhold

Hvilken vinterdress til 4-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilket merke anbefaler dere? Brukte deres 4-åringer 104 eller 110?

Anonymous poster hash: 04167...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reimatec! Vår bruker kan bruke begge str, men i reina holder 104 :)

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Reima tec og Polarn o pyret.

Skrevet

Vi har alltid vært fornøyde med reimatec.

Har 3 barn, men de siste to dressene jeg har kjøpt har ikke vært bra i det heletatt. Den ene ble søkk våt med engang og var bare helt håpløs og den siste ble det flere hull i med en gang. Fikk lappesaker fra reima som ikke fungerte. Ble hull igjen etter en dags bruk. Var veldig tynt...

Reima fungerte bra på våre aktive gutter opp til tre års alder. I år blir det didriksons på 4 og 6 åringen. Noen som har erfaring med det?

Anonymous poster hash: c84dd...edd

Skrevet

Reimatec. Aldri blitt våt eller hullete, selv med veldig aktive barn!

Skrevet

Min gutt fylte 4 i september i fjor og brukte Reimatec str 104 første halvdel av vinteren og Didriksons str 110 resten. Reimadressen fikk et par hull på slutten, men den ble flittig brukt i en og en halv sesong, så synes ikke det var så ille. Var godt fornøyd med begge.

Anonymous poster hash: 2d704...b82
Skrevet

Min har Didrikssons i 104

Anonymous poster hash: 014d0...16b

Skrevet

Fornøyd med Iceland dress

Anonymous poster hash: 2d5a3...f26

Skrevet

Brukte Reimatec på de to første.

Så arvet vi en Isbjörn of Sweden dress til minstemann. Kun kjøpt Isbjörn of Sweden etterpå. Fantastisk dress!

Kan ta ned på ermer og bein, så passer lenge, tåler vask etter vask, slitesterk, like vanntett etter tre unger's bruk, lett å selge, slipper å ha på så mye under siden den er så varm og puster godt.

Kjempefornøyd! 👍👍👍

Anonymous poster hash: 647c2...5c4

Skrevet

Brukte Reimatec på de to første.

Så arvet vi en Isbjörn of Sweden dress til minstemann. Kun kjøpt Isbjörn of Sweden etterpå. Fantastisk dress!

Kan ta ned på ermer og bein, så passer lenge, tåler vask etter vask, slitesterk, like vanntett etter tre unger's bruk, lett å selge, slipper å ha på så mye under siden den er så varm og puster godt.

Kjempefornøyd! 👍👍👍

Størrelse, ja, det glemte jeg. Litt stor i størrelsen, men veldig bra passform! Blir ikke som en sekk, god bevegelsesfrihet for unger som er høyt og lavt.

Vår er 104 høy, 14 kg. nå, husker ikke tallene fra i fjor.

Kjøpte 104 i fjor, men den ble litt vel stor, så kjøpte en til i 98. Tok ikke ned på ermer og bein, så mulig den passer i år også, som ekstradress. Den i 104 vil nok bli passe i år. ☺

Skrevet

Størrelse, ja, det glemte jeg. Litt stor i størrelsen, men veldig bra passform! Blir ikke som en sekk, god bevegelsesfrihet for unger som er høyt og lavt.

Vår er 104 høy, 14 kg. nå, husker ikke tallene fra i fjor.

Kjøpte 104 i fjor, men den ble litt vel stor, så kjøpte en til i 98. Tok ikke ned på ermer og bein, så mulig den passer i år også, som ekstradress. Den i 104 vil nok bli passe i år. ☺

Kjekt å vite. Var usikker på om jeg skulle kjøpe 110 eller 104 til min snart 3-åring (106 cm 16 kg). Kjøper 104.

Anonymous poster hash: 68328...b1e

Skrevet

Isbjørn of Sweeden

Enig. Reimatec har vært super opp til ca tre år, men etter det er ikke slitestyrken god nok.

Anonymous poster hash: 0baa6...623

Skrevet

Takk for svar! Da tror jeg vi prøver isbjørn denne vinteren :)

Anonymous poster hash: 04167...026

Skrevet

Vi har vært fornøyd med didrikson dress

Skrevet

Str er veldig individuelt da .Jenta vår ble 4 år nå. Ho bruker 110-116.

Anonymous poster hash: 2fc4e...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...