Gå til innhold

Fødselsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører det er vanlig at man får fødselsgave fra mannen. Tror ikke min engang har tenkt tanken...Hva tenker dere? Fikk du noe fint?

Anonymous poster hash: 88d49...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ingenting, forventet heller ingenting. Fikk et hjertesmykke i hvitt gull til mine foreldre.

Anonymous poster hash: aef1e...054

Skrevet

Forventet ingenting og fikk ingenting. Ikke vanlig i vår omgangskrets så tror ikke mannen engang har hørt om det 😂 Jeg har bare hørt om det her inne.

Skrevet

Ja, vi snakket om det på forhånd. Han hadde aldri kommet på det på egen hånd! Fikk et smykke med førstemann, iPad med andre, og gavekort på undertøy med tredje (etter at jeg hadde klaget på at ingen av de gamle amme-bhene passet 😜)

Anonymous poster hash: 3800b...d4e

Skrevet

Nei, men jeg fikk uvurderlig hjelp og det er bedre enn alle slags smykker og fjas

Anonymous poster hash: 9f979...062

Skrevet

Fikk ingenting og forventet ingenting her heller. At han er en tilstedeværende, kjærlig og stabil far er den beste gaven jeg kan få! 😘

Anonymous poster hash: 87fc6...ad1

Skrevet

Aldri hørt om. Får mannen noe også?eller skal vi kvinner få noe fordi vi føder ?noe som er det mest naturlige som fins i verden

Anonymous poster hash: 883b0...19b

Skrevet

Forventet ingenting og fikk ingenting. Ikke vanlig i vår omgangskrets så tror ikke mannen engang har hørt om det 😂 Jeg har bare hørt om det her inne.

Samme her 😉

Anonymous poster hash: bef43...2ba

Skrevet

Kjære... Vi fikk et velskapt flott barn. Det er gave nok!

Anonymous poster hash: 913c2...775

Skrevet

Forventet ingenting med noen av barna, fikk allverdens diamanter og perler og klokker og det hele. Pluss at han er verdens beste pappa hver dag hele tiden❤️

Anonymous poster hash: 5a6bb...9d8

Skrevet

Fikk ingenting, men ville ikke ha noe heller. Mannen spurte faktisk. Babyen er den største gaven jeg kunne fått, og et smykke eller noe annet ville ikke vært viktig i det hele tatt på det tidspunktet. Bortkastede penger føler jeg da. Jeg vil heller ha en fin gave til andre anledninger.

Anonymous poster hash: 11bda...4e6

Skrevet

Fødselsgave er noe jeg kun har hørt om her inne

Anonymous poster hash: 5a9fa...dd5

Skrevet

Fikk ikke noe. Tenker ikke så mye på det. Vi får verdens vakreste baby i armene, fin nok gave det 😘

Anonymous poster hash: dfca8...75e

Skrevet

Jeg forventet ingenting men fikk et diamantsmykke jeg hadde sagt lenge jeg ønsket meg (men ikke som fødselsgave, det hadde jeg ikke tenkt på). Fikk det rett før fødselen, noe som var mye bedre enn om jeg skulle fått det etter for da hadde jeg fått en nydelig baby og hadde ikke brydd meg så mye om ting. Når jeg fikk det var jeg på overtid og så sliten og lei og den gaven løftet humøret veldig. Og så er det kjekt å vite at jeg fikk det smykket når vi fikk vårt første barn.

Skrevet

Jeg syns jo at barnet er gave nok i seg selv. Men hvis vi kan kalle det en gave å komme på sykehuset etter fødsel med sandwich med focaccia han hadde bakt selv, proppet med fersk mozzarella og italiensk ordentlig spekepølse. Så syns jeg han scoret veldig høyt på gavelisten 😂

Anonymous poster hash: e87af...d4b

Skrevet

Jeg hadde gjemt en pakke til ham under senga hjemme som jeg varslet ham om da han kom hjem om kvelden etter fødsel og jeg var på sykehuset, der var det litt forskjellig godt, et par øl og en inngravert kortmappe.

Da jeg kom hjem hadde han kjøpt det jeg savnet i svangerskapet som brie, spekepølse osv og så fikk jeg nye joggesko :P

Anonymous poster hash: 04d84...c25

Skrevet

ikke vanlig her, babyen er gave i seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...