Gå til innhold

Mengde alkohol til bursdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire 40 årsdagen til mannen, og skal selvfølgelig stå for alt. Det blir rimelig uformelt, hjemme hos oss, og menyen er grilling.

Vi er litt uenig om hvor mye vin/øl vi skal beregne pr. pers. Hvor mye hadde du beregnet? Det skal IKKE være for lite 😁

Anonymous poster hash: 40e15...5a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater å ha for lite av noe. Pleier alltid å beregne 1 liter vin/øl pr pers. I tillegg har jeg noe snadder til kaffen og gjerne en flaske vodka eller gin med blandevann i back up. Vet det er altfor mye, men hater å gå tom.

Skrevet

Da er vi innenfor. Vi har betegnet 1,5-2 flasker vin pr.pers. I tillegg har vi ca 4 øl pr pers. Vi har også både rom, vodka, gin og whiskey stående hjemme allerede hvis vi får bruk for det. Har et mareritt om at det skal gå tomt 😂

Skrevet

Jeg hadde beregnet 2 liter vin pr person.(hvis alle liker vin )

4 øl og hadde handlet inn noen cider også. I min vennegjeng er det få jenter som drikker øl og mannfolka drikker øl

Skrevet

Cider er en super ide. Det har jeg ikke tenkt på for det liker jeg ikke selv.

Tusen takk 😊

Skrevet

2 flasker vin er 1,5 liter. De færreste drikker så mye om man har øl og diverse i tillegg. Dere er nok innafor med det dere tenker servere. Ofte tar folk litt med seg også selv om man har sagt at det blir full servering :)

Skrevet

Jeg ville tatt litt i, selv om dere ikke planlegger rølpefest. 1 liter øl pr person er ALT for lite i min gjeng i alle fall! Er det vin til maten ville jeg kanskje regnet en flaske pr person, og så en flaske til utover kvelden. Eller 6 øl. Og i tillegg hatt litt ekstra diverse i bakhånd. Drikke står seg jo "evig"

Skrevet

Ja, det er ølen jeg er litt bekymret for også. De blir jo så fort borte 😂

Får nok kjøpe inn enda litt mer, det er jo ikke som det er noe problem hvis det blir noe til overs 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...