GÃ¥ til innhold

Eksens gale kjerring!😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen var sammen i 6år. Han var min største store kjærlighet og motsatt. Vi hadde ett flott forhold frem til alt gikk galt ca 6mnd før det ble slutt. Han var utro, jeg "tilga" han. Da han var utro gang nr to pakket jeg sakene mine å dro. Han prøvde å få meg tilbake i noen år etterpå men til tross for at jeg elsket han gikk jeg ikke tilbake til den utro drittsekken.

Problemet er at han har fått seg dame. Jeg vet hvem hun er og bryr meg ikke ett gram om verken henne eller han. Jeg snakker ikke med eksen, og har ikke sett han på over ett år. Det er tre år siden det ble slutt. Ikke vil jeg ha han tilbake heller. Jeg har truffet en ny mann som jeg elsker.

Eksens søster er min beste venninne. Hun forteller at denne nye dama lager ett helvete for henne. Min venninne måtte fjerne alle bilder av meg i huset ( vi har reist jorden rundt og det er litt bilder av oss på tur i hennes hus). Min venninne kan ikke nevne mitt navn, min eks forbys å reise til sin søster uten at han ringer først tilfelle jeg er der. Han får ikke reise i bursdag ol alene uten å være sikker på at jeg ikke er bedt. Min venninne er fortvilet. Hva skal hun gjøre i forhold til dette? Noe å gjøre? Hans nye kjæreste gråt hysterisk da hun kom over noen bilder av meg hos min venninne og dette har skjedd flere ganger...

Jeg og min eks bor 30min unna hverandre og vi har ikke barn sammen engang. Møtes vi kan vi si hei og prates men thats it. Jeg er over alt som skjedde mellom oss så jeg gidder ikke være bitter. Jeg forstår ikke hvorfor hun reagerer slik?! Kjæresten hans er rasende på MEG fordi jeg er hans eks. Hun er 28 år.

Anonymous poster hash: efc58...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bedt min venninne drite i kjæresten til sin bror men hun tar dette litt personlig. Hun liker ikke å være i konflikt med noen. Min venninne føler hun står i mellom meg og sin nye svigerinne. Tips til løsning for min venninne?

Hi

Anonymous poster hash: efc58...fb7

Skrevet

Jeg ville aldri latt noen bestemme hvordan jeg innredet mitt hus, eller hvilke bilder jeg hadde på veggen. Det er klart hun fortsetter galskapen, hvis hun får fritt spillerom.

Skrevet

Her er det helt klart eksens gale kjerring som har et problem!! Det er hun som må jobbe med seg selv og sjalusien sin. Ikke din venninnes problem!!

Skrevet

Hadde jeg vært din venninne (og eksens søster) så ville jeg snakket med min bror og fortalt ham at han får leve sitt liv som han vil, og hvis han ønsker å dele og ødelegge livet sitt med en sykelig sjalu dame, så er det hans valg. Men jeg hadde sagt klart fra til ham at hans valg ikke kommer til å få noen innvirkning på hvordan jeg lever livet mitt eller hvem jeg omgås. Og så ville jeg sagt at jeg forventer at hans nye dame oppfører seg og slutter med sine syke kontrollspill når hun var på besøk hos meg.

Å snakke med den sjalu dama har ingen hensikt. Og jeg vil tro mannen her er blant de som tror en slik sjalusi betyr kjærlighet og at hans ego styrkes. Han kommer til å angre bittert om han fortsetter forholdet, men det må han finne ut selv.

Anonymous poster hash: cb39b...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...