Gå til innhold

Hvor mye sminke bruker du i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuktighetskrem, cc cream, rouge, concealer, eyeliner, mascara og lebestift. Noen ganger øyeskygge og pudder.

Folk kommenterer ofte at jeg ser naturlig ut...hehe...jaja Anonymous poster hash: 37357...db6

Oi, det er jo litt flaut da.

Anonymous poster hash: 4a920...d54

Skrevet

Varierer veldig, alt fra ingenting til "Full face" med primer, foundation, concealer, settingpudder, blush, bronzer, øyenbrynsfarge og gel, øyenskygge, eyeliner, mascara og leppestift. Høres mye ut, men er lett på hånden og bruker nøytrale farger.

Noen dager har jeg kun mascara, andre ganger fyller jeg i øyenbrynene også, plusser på foundation osv osv. Så er nok innom de fleste stadier alt etter hva jeg gidder og føler for.

Anonymous poster hash: 48d06...f56

Hva er settingpudder og bronzer?

Anonymous poster hash: f8889...997

Skrevet

Mineral foundation

Concealer

Bittelitt solpudder

Kajal

Mascara

Øyenbrynspenn

Skrevet

Fuktighetskrem

Primer

Concealer

Pudder

Bronzer

Blush

Highlighter

Øyebrynspenn

Mascara

Fix-spray

Anonymous poster hash: 6c854...7b8

Skrevet

Foundation, pudder, blush, eyeliner, mascara, bronzer og setting spray:)

Anonymous poster hash: c57ff...a53

Skrevet

Foundation, pudder, rouge, mascara og noen ganger øyeskygge.

Anonymous poster hash: 454a3...f63

Skrevet

Sjeldent noe som helst, krem og muligens litt mascara. Har bedre ting å bruke tiden på enn å drive med sminke på høyt nivå i voksen alder.

Anonymous poster hash: 3b152...86e

Skrevet

Sjeldent noe som helst, krem og muligens litt mascara. Har bedre ting å bruke tiden på enn å drive med sminke på høyt nivå i voksen alder.

Anonymous poster hash: 3b152...86e

Hvorfor så nedlatende til de som velger annerledes enn deg? Lav selvtillit?

Anonymous poster hash: 17281...3e5

Skrevet

Fuktighetskrem (det regner jeg ikke som sminke da)

Bb-cream

Concealer

Dekkstift

Pudder

Rouge

Mascara

Eyeliner

Øyenskygge hvis jeg skal noe spesielt

Skrevet

Bruker bare fuktighetskrem og mascara stort sett.

Anonymous poster hash: ae695...849

Skrevet

Hudpleieprodukter bruker jeg hver dag. Nå på sommeren når jeg er brun bruker jeg nada. På vinteren mascara, litt rouge og et tynt lag med pudder med glød i.

Anonymous poster hash: 5f080...4be

Skrevet

Gidder ikke å bruke verdifull tid på morgenkvisten til noe så unødvendig som sminke, gitt. Frokost og avis er viktigere. Til fest kan jeg kanskje bruke litt maskara.

Anonymous poster hash: 2cc49...0fd

Skrevet

Concealer, litt dekkpudder, rouge, mascara og brun øyenskygge langs vippelinjene. Prøver å se naturlig ut, men føler meg skikkelig shabby uten noen ting

Anonymous poster hash: 47e79...aeb

Skrevet

Gidder ikke å bruke verdifull tid på morgenkvisten til noe så unødvendig som sminke, gitt. Frokost og avis er viktigere. Til fest kan jeg kanskje bruke litt maskara.

Man kan ha tid til begge deler ;-) jeg har det, bruker kun noen få minutt til sminke..

Skrevet

Man kan ha tid til begge deler ;-) jeg har det, bruker kun noen få minutt til sminke..

Deg om det, jeg ser ikke poenget med sminke for å gå på jobb. Og nei, jeg sitter ikke alene for meg selv på et kontor, jeg omgås hundrevis mennesker hver eneste dag.

Skrevet

Mineralpudder, highlighter, øyenbrynsminke, øyenskygge, kajal, mascara, rouge når jeg er blek.

Anonymous poster hash: ac20d...c36

Skrevet

Mascara,eyeliner,dekk-krem til under øynene og en nøytral leppestift

Anonymous poster hash: 6ffb3...5cb

Skrevet (endret)

Evnt mascara. Noen få ganger øyebrynsblyant (jeg vet ikke engang om den har et "sminkenavn"). Dette gjelder både hverdag og fest.

Endret av Mandala
Skrevet (endret)

Fondation

Mascara

Øyenskygge

Øyebrynsfarge

Solpudder eller Rouge

Lipgloss

Endret av Fru vims
Skrevet

Foundation

Rouge

Mascara

Anonymous poster hash: 58d99...512
Skrevet

Øyenbryn:blyant og pudder

Øyne: blyant eller flytende liner, lys og mørkere øyenskygge, mascara

Hud: avogtil bare litt bronzer over kinnene, men oftere foundation og concealer også. Bruker børste og bare litt produkt. Har veldig jevn hud og ingen rynker, men liker å se airbrushed ut,he he.

Lepper: lipliner og lebestift elle gloss.

Føler alt dette holder mimikken under kontroll og jeg blir mer professionell på jobb, kanskje muligens litt smågalt å tenke

Bruker alltid litt parfyme

Anonymous poster hash: 44725...7e3

Skrevet

Bruker hudpleieprodukter av høy kvalitet, Zo medical og Zo therapy.

Bruker lite sminke, mascara og lipgloss.

Anonymous poster hash: d6452...368

Skrevet

Tar bare på mascara og noe på leppene når eg skal ut på butikken eller noe annet kjapt. Er fortsatt i mamma-perm. Når eg begynner på jobb igjen blir det nok derimot; rens av ansiktet, fundation, rouge, farge til øyebryn, lip liner, leppestift, mascara og lett øyeskygge. Jobber i butikk, så må liksom til. 

Skrevet

Hva er settingpudder og bronzer?

Anonymous poster hash: f8889...997

Settingpudder er pudder uten farge som bare er for å matte ned huden og "låse fast" sminken. Bronzer er det samme som solpudder😉

Anonymous poster hash: 48d06...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...