Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Jeg skriver mye feil og får OFTE mye mye mye syrlige komentarer her inne for det. Av og til så poster jeg littfort. Hvorfor får jeg beskjed om at jeg ikke har tilatelse til å redigere mitt eget innleggæ.?? Anonymous poster hash: 88475...aab
Syngensang Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 (endret) Viss du skriv som anonym går det ikkje redigere innlegga dine. Skriv du med nick hår det heilt fint. Endret 13. august 2016 av Syngensang
sug lut Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Fordi du er en anonym feigtass. Som anonym er du ingen.
QueeenBeee Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Jeg skriver mye feil og får OFTE mye mye mye syrlige komentarer her inne for det. Av og til så poster jeg littfort. Hvorfor får jeg beskjed om at jeg ikke har tilatelse til å redigere mitt eget innleggæ.?? Anonymous poster hash: 88475...aab Dersom jeg skriver med nick på mobil også begybber å bruke nettbrett istedenfor, så får jeg ikke til å redigere mitt eget innlegg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Fordi du er en anonym feigtass. Som anonym er du ingen. Skulle til å kjefte, men innså i grunn at du har rett... Selv om du er anonym til en viss grad du også da. Går ut fra at du ikke har stått frem med fullt navn selv. Feig, ja. Men får så være. Som anonym tør jeg være mer åpen, personlig og ærlig. Får gjort det her inne, det jeg ikke tør der ute. Men ønsker ikke å bli gjenkjent. Vil ikke at folk skal vite så mye intimt om meg. Så da er jeg heller litt feig da Anonymous poster hash: b98e6...48f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Fordi du er en anonym feigtass. Som anonym er du ingen. Oida, frøken vennlighet. Svarer stygt, vemmelig og nedlatende. Æsj. Anonymous poster hash: 88475...aab
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 Fordi du er en anonym feigtass. Som anonym er du ingen. Hvorfor er du alltid så grinete? Hvorfor kan du ikke svare uten å være frekk? Anonymous poster hash: 0bbea...7c3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 Hver gang jeg ser den røde engelen...det er som å suge lut. Ett frekt svar. Ukoselig. Jeg er opplært til at man snakker ikke slik til andre. Anonymous poster hash: 88475...aab
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 Hvorfor er du alltid så grinete? Hvorfor kan du ikke svare uten å være frekk? Anonymous poster hash: 0bbea...7c3 Fordi hun er anonym 😂😂😂 Anonymous poster hash: f8755...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå