Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Hun er 2,5 år og har ikke gjort det før. Det ligger store pelsdotter over hele gulvet på rommet hennes hele tiden, selv om vi koster flere ganger daglig nå. Det har vært sånn i kanskje to uker. Når vi leser om det står det at heftig røyting er normalt, men så lenge? Og så mye? Og når hun ikke har gjort det før? Vil nødig ta henne til vet med mindre vi må, hun liker ikke å bli håndtert noe særlig og er redd for alt mulig annet enn oss hun kjenner og huset hun hører hjemme i. Anonymous poster hash: 93f76...838
skinnfilla Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Innbilt svangerskap? Da napper de seg og lager rede.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Virker hun ellers i fin form da? Den ene jeg hadde røytet alltid mye. Ikke noe feil med henne. Den andre røytet bare i perioder, ikke mengder slik du beskriver da. Om det vedvarer ville jeg vel tatt henne til veterinær for sikkerhetsskyld. Kanskje hun trenger et annet for eller noe tilskudd? Anonymous poster hash: d59da...ec2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Tok en grundig sjekk i går kveld etter å ha skrevet innlegget. Det ser ut som det bare er en lang pels som skal av, og den korte som er under ser helt fin og "hel" ut. Nå har hun bare lang pels på sidene, så det burde være over i løpet av et par dager. Om hun er i fin form synes jeg er vanskelig å svare på. Siden de er byttedyr gjør de jo alt de kan for å virke friske. Det kan hende at hun er litt tynn, i alle fall ikke tjukk. Og så sitter hun ofte stille inntil veggen. Det siste leste jeg i går at kan være et dårlig tegn. Samtidig beveger hun seg helt fint når hun først gjør det. Hi Anonymous poster hash: 93f76...838
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Mine røyter også veldig mye i perioder, av og til har jeg også lurt på om de er syke, men har kommet til konklusjonen at de er helt friske. Anonymous poster hash: 2e2a6...611
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Mine røyter også veldig mye i perioder, av og til har jeg også lurt på om de er syke, men har kommet til konklusjonen at de er helt friske. Anonymous poster hash: 2e2a6...611 Er dine i bevegelse stort sett hele tiden, eller kan de sitte stille lenge i et hjørne eller langs en vegg? Hi Anonymous poster hash: 93f76...838
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 Er dine i bevegelse stort sett hele tiden, eller kan de sitte stille lenge i et hjørne eller langs en vegg? Hi Anonymous poster hash: 93f76...838 Mine har alltid sittet i ro over lengre perioder. Alltid gått løs i huset. De har alltid likt å sitte inntil murveggen ved peisen. Ser ut som de sitter og slumrer litt. Når de sover legger de seg paddeflatt men hvis de bare hviler seg lener de seg mot veggen og bare glipper med øynene. Anonymous poster hash: d59da...ec2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 Takk for svar alle sammen, da høres det ut som alt er som det skal være Hi Anonymous poster hash: 93f76...838
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 Mine har alltid sittet i ro over lengre perioder. Alltid gått løs i huset. De har alltid likt å sitte inntil murveggen ved peisen. Ser ut som de sitter og slumrer litt. Når de sover legger de seg paddeflatt men hvis de bare hviler seg lener de seg mot veggen og bare glipper med øynene. Anonymous poster hash: d59da...ec2 Ja det høres ut som mine, de sitter også ved peisen De kan i perioder virke veldig slappe/late, men tror de er bare som oss.. At dagsformen svinger. Så har de perioder hvor de stopper ikke opp og er ordentlig duracell. Har også merket at hvis det er overskyet og lavtrykk er både tobeinte og firbeinte i familien skikkelig daffe. Anonymous poster hash: 2e2a6...611
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #10 Skrevet 13. august 2016 Takk for svar alle sammen, da høres det ut som alt er som det skal være Hi Anonymous poster hash: 93f76...838 Jeg er ingen ekspert. Fortalte bare hvordan mine var. Om du føler kaninen har endret adferd synes jeg du kan ta et besøk til veterinær. Viktig å ta endringer på alvor hos kaniner da de skjuler smerte og ubehag ekstremt godt. Hvordan er hun mot dere? Har hun blitt aggressiv eller motvillig til håndtering? Da min ene ble syk merket jeg det på at hun sprellet når jeg løftet og at hun bet meg en gang. Dette var verdens største kosegris som aldri hadde vært sint. Anonymous poster hash: d59da...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå