Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Hadde innvendig ul for to dager siden. Pluss at hun også så med en sånn iskald sølv dings 😉 Idag kom det masse brunt slim med spor av rødt blod. Ingen smerter. Men litt ubehag. Det kan være psykisk da jeg er litt redd nå. Ringte jo legevakt. Og fikk snakke med legen. Han sa han trodde det ikke var noe farlig. Og hvis det var en sa kunne de ikke gjøre noe uansett. Så nå er jeg redd. Og jeg som har kjøpt masse utstyr i dag 😞 Har kjent litt liv. Men ikke så mye. Kan det være den innvendige ultralyden jeg hadde for 2 dager siden. Kan noen være så snill å roe meg ned 😨 Anonymous poster hash: 21ac3...49f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Hadde innvendig ul for to dager siden. Pluss at hun også så med en sånn iskald sølv dings 😉 Idag kom det masse brunt slim med spor av rødt blod. Ingen smerter. Men litt ubehag. Det kan være psykisk da jeg er litt redd nå. Ringte jo legevakt. Og fikk snakke med legen. Han sa han trodde det ikke var noe farlig. Og hvis det var en sa kunne de ikke gjøre noe uansett. Så nå er jeg redd. Og jeg som har kjøpt masse utstyr i dag 😞 Har kjent litt liv. Men ikke så mye. Kan det være den innvendige ultralyden jeg hadde for 2 dager siden. Kan noen være så snill å roe meg ned 😨 Anonymous poster hash: 21ac3...49f Har du hatt sex? Slimhinnene er jo utrolig ømfintlige under svangerskapet. Sex kan føre til blødning - bare det å gå opp en trapp, sa jordmoren til meg. Så da vil jeg tro at innvendig ultralyd vil kunne føre til det samme. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 663a2...a84
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Har du hatt sex? Slimhinnene er jo utrolig ømfintlige under svangerskapet. Sex kan føre til blødning - bare det å gå opp en trapp, sa jordmoren til meg. Så da vil jeg tro at innvendig ultralyd vil kunne føre til det samme. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 663a2...a84 Nei har ikke hatt sex. Og nå kommer jeg ikke til og tørre det heller. Hehe. Anonymous poster hash: 21ac3...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå