Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Dette er så flaut at jeg tør ikke fortelle noen om dette men trenger desperat råd! Sønnen min blir 5 år om to månender å er ganske umoden for alderen. Han sluttet ikke med bleie før han var 4 år. Han har nå lenge gått på do selv å dette har gått helt fint,har han bæsjet så roper han på meg. I dag gikk han som vanlig på do alene å ropte ikke på meg så regnet med at bare hadde tisset.Han kommer tilbake å leker som vanlig. Når vi skulle begynne med kveldstellet på badet så ser jeg at det er klint ut bæsj i hele vasken! Å det var ikke bare snakk om litt bæsj med masse! Ble helt kvalm med tanken på at det har ligget der i mange timer! Kan ikke skjønne hvorfor han gjør sånt,han er jo mer enn stor nok til å skjønne at sånt gjør vi ikke :S Å hva i alle dager er passende straff for noe sånt? Å hva får en så stor gutt til å gjøre noe sånt? Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 opp Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Jeg tror faktisk det er litt normalt for gutter i den alderen.. En gang min hadde fått bæsj på fingrene syns han det var så ekkelt at han smurte det på veggen. Ekkelt for mamma å oppdage det gitt! Ellers kan jeg huske at guttene i klassen min på barneskolen lekte med bæsj.. Fyttikatta, men de var så store som 8-9 år! Kanskje hjernene bare kobler ut til tider? Bæsjen blir mer spennende å leke med enn at det er ekkelt? Ville nå bare si at han er nok ikke veldig unormalt hvertfall Jeg ville bare tatt meg en samtale med han om at dette med bæsj noen andre steder enn do er uaktuelt. Ville lagt til noen ord om hygiene og at alle kan bli veldig syke om man leker med bæsj på den måten. Anonymous poster hash: ea2fc...4db
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Jeg ville nok tatt en helt vanlig prat med han om det ikke er greit, hvorfor det ikke er greit, og hvorfor han gjorde det. Så ville jeg ikke gjort noe mer. Men om det skjedde igjen etter det ville jeg nok reagert mer. Tenker dette kanskje var en engangs hendelse, hvor han utforsket fordi han var nysgjerrig. Anonymous poster hash: 31193...06d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 jeg overreagerte dessverre veldig Får si unnskyld i morgen når han våkner Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Jeg tror faktisk det er litt normalt for gutter i den alderen.. En gang min hadde fått bæsj på fingrene syns han det var så ekkelt at han smurte det på veggen. Ekkelt for mamma å oppdage det gitt! Ellers kan jeg huske at guttene i klassen min på barneskolen lekte med bæsj.. Fyttikatta, men de var så store som 8-9 år! Kanskje hjernene bare kobler ut til tider? Bæsjen blir mer spennende å leke med enn at det er ekkelt? Ville nå bare si at han er nok ikke veldig unormalt hvertfall Jeg ville bare tatt meg en samtale med han om at dette med bæsj noen andre steder enn do er uaktuelt. Ville lagt til noen ord om hygiene og at alle kan bli veldig syke om man leker med bæsj på den måten. Anonymous poster hash: ea2fc...4db Godt å høre at det kanskje ikke er så unaturlig i den alderen likevel,det trengte jeg å høre. Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
sug lut Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 Min mor husker fortsatt veldig godt den dagen min da fireårige bror tegna med bæsj på hele veggen...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Bare føler han er altfor stor til å gjøre sånne ting,men godt å høre at det ikke bare er min gutt som gjør sånt. Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
sug lut Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Skjønner godt følelsen og hadde eksplodert sjøl. Men helt uvanlig er det dessverre ikke...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 HI Jeg føler ofte at ungen min på 4 år er så stor, men de er jo bare små barn. Ingen unnskyldning så klart,men tenker på det du sa at du føøøøøler han er for stor til sånt. Jeg har sagt til jenta vår at hvis jeg tar på bæsje hennes og omvendt,så blir vi syke og får vondt i magen og vi kan spy. Ingen liker å spy Anonymous poster hash: d8e85...a20
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Skjønner godt følelsen og hadde eksplodert sjøl. Men helt uvanlig er det dessverre ikke... eksplodere var dessverre min reaksjon å angrer virkelig nå. Føler han at er blitt så stor men glemmer litt det at han faktsisk er liten enda. Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 HI Jeg føler ofte at ungen min på 4 år er så stor, men de er jo bare små barn. Ingen unnskyldning så klart,men tenker på det du sa at du føøøøøler han er for stor til sånt. Jeg har sagt til jenta vår at hvis jeg tar på bæsje hennes og omvendt,så blir vi syke og får vondt i magen og vi kan spy. Ingen liker å spy Anonymous poster hash: d8e85...a20 Ja jeg glemmer det at han egentlig er liten fortsatt. Trengte en påminnelse på at han fortsatt er liten å gjerne utforsker ting uten å tenke for mye på konsekvensene. Anonymous poster hash: 4fe7b...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå