Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg har vært med en mann. Vi har hatt kontakt i 11år, før jeg omsider begynte å "date" han. Han har på en måte aldri gitt opp- da han synes jeg er så flott. Det har vært mest seksuelt egentlig. Men så falt jeg "endelig" for fristelsen. Og nå skal dere høre. Når jeg har hatt sex med mannfolk tidligere, så har det liksom vært litt klinings, så sex. Ikke så veldig mye mere enn det. Men han her det var intens kyssing hele tiden, han sa utrolig mye fint til meg om hvor fin og deilig jeg var osv. Etter sexen, lå han bare å holdt rundt meg, strøyk meg på ryggen, kyssa meg i panna, strøk meg på hodet, kysset meg på hodet, fortsatt masse klinings (uten sex) Slik var det om morran også. Ekstremt mye kosing og kyssing fra hans side. I ettertid har det vært slike smilys med hjerteøyne og smily som blåser et hjerte på snap ol. Hva tror dere? Anonymous poster hash: fa436...9ae
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Ha ha, ja. Merkelig spørsmål. 😊 Anonymous poster hash: 96aa3...022
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Han har, definitivt, ikke følelser for deg. Anonymous poster hash: ff3f9...944
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Han har, definitivt, ikke følelser for deg. Anonymous poster hash: ff3f9...944 Det var da veldig bastant. Men ok. Synes det er rart at han klarer å oppføre seg slik, uten å ha det Kvinner tror jeg aldri hadde klart det... Hi Anonymous poster hash: fa436...9ae
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Det var nok en spøk, den der over her😄 Han har definitivt følelser for deg!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Så mannfolk som kun er ute etter sex- de oppfører seg ikke slik? (Har vært ute av gamet leeenge, så beklager om jeg virker dott) Hi Anonymous poster hash: fa436...9ae
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 (endret) Jeg vet ærlig talt ikke, for jeg har vært i forhold i alle år 🙄😜 men han der er ikke bare ute etter sex nei! Da hadde han aldri vist sånne følelser. Tenker jeg 😀 Endret 12. august 2016 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Janei, ikke vet jeg. Mannfolk er vanskelige synes jeg Hi Anonymous poster hash: fa436...9ae
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 Høres ut som min gamle flamme. Han oppførte seg sånn som du beskriver, jeg gikk fra kjæresten min,men han hadde ikke tid til kjæreste..vi holdt på i noen år,så fant jeg mannen i mitt liv.Vi har vært gift i snart 10 år,men den gamle flammen sender fortsatt meld innimellom,hver bursdag,og at han fortsatt har følelser for meg. Men det toget er kjørt gitt. Så vanskelig å si. Jeg må ha betydd mye for han også Anonymous poster hash: 4003b...86a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #10 Skrevet 13. august 2016 Høres ut som oss. Koser mye. Han har nok følelser for deg. Anonymous poster hash: 9b900...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå