Gå til innhold

dere med 3 barn og plassering i bilen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem sitter i midten? Nr.3 kommer i oktober, tenker å sette hun i midten siden hun vil sitte bakovervent med isofix sete. De to andre på 6 og 8 sitter i beltestol. Eller hva er tryggest?

Anonymous poster hash: daf50...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg...

Eldste sitter foran. Får ikke plass til tre barneseter bak.

Anonymous poster hash: 4de50...a23

Skrevet

Ok. Vi har plass til 3 barneseter, har ford s-max.

Takk for svar :)

Hi

Anonymous poster hash: daf50...ea7

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Yngste i midten. Hadde han først bak passasjersetet, men ingen av de andre liker å sitte i midten så da ble det sånn

Skrevet

Jeg...

Eldste sitter foran. Får ikke plass til tre barneseter bak.

Anonymous poster hash: 4de50...a23

Samme her. Eller vi får akkurat plass, men ingen av de minste liker å kjøre bil så jeg må gi smokk osv.

Anonymous poster hash: bf9fd...a74

Skrevet

Da min minste var nyfødt hadde jeg henne i midten slik du beskriver. Hadde base til bilstolen så det var enkelt å få det inn og ut av bilen😊 Kjørte en s-max.

Flyttet minste bak passasjersetet da hun byttet bilstol og eldre ble plassert i midten. Hun klarte da å sette på bilbeltet selv.

Nå er de 5,8 og 10 og bytter plass rett som det er😜

Skrevet

Eldste i midten, for han er den eneste som klarer å feste beltet selv 😜

Skrevet

Vi hadde minste i midten så lenge han satt i babysetet.

Sete nummer to kunne ikke stå i midten siden det ble helt feil med den støtten bak.

Må sitter mini bak passasjersetet, eldste i midten og mellomste bak førersetet

Anonymous poster hash: ecd7d...f13
Skrevet

Kjører Ford Galaxy. Minstemann satt i midten så lenge han satt bakovervendt. Som buffer mellom kranglefantene, neida. 😜😄😄 Var ikke derfor altså, men rett og slett fordi da var det lettere for de andre to å gå ut og inn, samt at begge bak kunne gi smokk og underholde om om det trengtes, de eldste slapp å krangle om hvem som ville sitte ved siden av baby og etterhvert var jeg nødt til å ha hjelp av begge til å holde spyposer og tørke han rundt munn om bare jeg kjørte. Artig med tre bilsyke unger... 😬 Heldigvis er de to største store og flinke med minstemann. For det krever sitt, å hjelpe andre som er syke når man blir syk selv.. Men vi kan jo ikke la være å kjøre heller.. Men campingvogna er solgt, for å si det sånn..

Vi byttet til famovervendt når han fylte 4, og det setet (pute med rygg) må festes med iso-fix og det er deg ikke i midten så nå sitter han på høyre side bak.

Anonymous poster hash: 69b1c...04a

Skrevet

Vi har og s-max. Hos oss sitter eldste bak føreren, mellomste bak passasjeren og yngste i midten. Vi har en fremovervendt på 5 år, og to på hhv 2 og 1 som sitter bakovervendt. Funker fint, men hadde aldri gått i en mindre bil. Eller i Skoda superb, Passat og Peugeout 508sw går det...

Anonymous poster hash: 79dd9...ba2

Skrevet

Minste med bakovervendt og mellomste med beltestol på hver sin side. Eldste i midten. Følte det ble det sikreste siden eldste ikke ville hatt noe sidebeskyttelse.

Anonymous poster hash: 9a2c3...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...